Mijn CD rijdt heerlijk, carb is goed afgesteld etc, maar heeft een mankement: als ik een tijdje (zeg 1 km) in zijn 4 volgas rij, het gas daarna terugdraai en vervolgens weer open wil ie hem niet meer oppakken. Hij maakt een soort whomp, ik kan dan met moeite nog een klein beetje half gas doorrijden totdat ie er na ong 100 meter mee stopt, om na 1 minuut wachten het vervolgens gewoon weer te doen..
Ligt dit aan mijn ontsteking, dat die te warm wordt en kortsluit oid? Of is het iets anders?
CD valt uit na tijdje volgas in zijn 4
CD valt uit na tijdje volgas in zijn 4
Geweld: veel herrie en een hoop snelheid. Brommerrijden is pure woede.
-
honda sleutelaar
- 4T-MSB addict
- Bezit: Ontelbaar!
-
honda sleutelaar
- 4T-MSB addict
Carb is helemaal schoongemaakt, en functioneerd naar mijn weten gewoon goed. Maar ontluchting, wat is daar aan te doen? Ik heb een oldskool dop zonder vergrendeling, die volgens mij wel heel goed afsluit. Moet ik daar dan een minigaatje in maken?
-
honda sleutelaar
- 4T-MSB addict
je zou eens met 1 liter in te tank rond moeten gaan rijden.Lennaert schreef:Carb is helemaal schoongemaakt, en functioneerd naar mijn weten gewoon goed. Maar ontluchting, wat is daar aan te doen? Ik heb een oldskool dop zonder vergrendeling, die volgens mij wel heel goed afsluit. Moet ik daar dan een minigaatje in maken?
en dan als ie weer afslaat gewoon de tankdop er even afhalen.
gaat ie daan weer binnen redelijke tijd weer rijden (laten we zeggen na 5 sec) dan ligt het inderdaad aan de ontluchting. zo niet dan zou ik als ik jou was je vlotterniveau wat verhogen. dit doe je door een klein beetje het pinnetje van de vlotterbak (waar het afsluitnaaltje op rust) te verbuigen.
veel succes verder
-
ivo215
- 4T-MSB addict
- Bezit: C50 Press cub, C310A, SS50Z, SS50Z, CD50H, Little Cub.
Kijk eens even naar je benzinefilter. Die zit in de kraan.
Draai de kraan dicht. Draai het kommetje aan de onderkant van de kraan er af met een sleuteltje 10.
Nu komt er een rubber ring uit, een paar druppels benzine en een filtertje.
Dit filtertje maak je schoon. Maar doe dat voorzichtig, want ze zijn fragiel.
Je kan eventueel een ander filter halen, maar dan krijg je een stuk plastic met wat gaten in plaats van zo'n mooi kunstwerkje van koperdraad (of is het messing?)
Draai de kraan dicht. Draai het kommetje aan de onderkant van de kraan er af met een sleuteltje 10.
Nu komt er een rubber ring uit, een paar druppels benzine en een filtertje.
Dit filtertje maak je schoon. Maar doe dat voorzichtig, want ze zijn fragiel.
Je kan eventueel een ander filter halen, maar dan krijg je een stuk plastic met wat gaten in plaats van zo'n mooi kunstwerkje van koperdraad (of is het messing?)
75 immitatiekilometers per uur. Hoeveel is dat in originele kilometers per uur?
Al gedaan, was mijn eerste gedachte dat na het stralen en coaten van mijn tank er wat prut in zou zitten, maar dat viel heel erg mee.Dit filtertje maak je schoon. Maar doe dat voorzichtig, want ze zijn fragiel.
Ik heb wel een immi kraantje, omdat mijn ori na demontage niet meer proper wilde functioneerde en al die rubbertjes zo pokkeduur zijn..