Noof
-
chaly-dude
- chaly's angel
- Bezit: halve SS50, XL600V Transalp
- Contacteer:
-
SBloke
- 4T-MSB regular
- Bezit: BMW R1100GS
Ik had me erop verheugd die uitlaat te horen. Jammer..Jurrien schreef:Nou, hij was toch minder klaar dan ik dacht. Vrijdagavond heb ik er 15 km mee afgelegd en toen stopte de pret. Ben met 15 km/uur naar huis geprutteld en ben op de motor naar Utrecht geboekt.
Zo maar eens gaan prutsen en kut roepen ofzo
~Bovenstaande is mijn mening en hoeft niet op waarheid of werkelijkheid gestoeld te zijn.~
MU!
MU!
Wie gaat er het langzaamst en maakt het meeste kabaal? Jur!SBloke schreef:Ik had me erop verheugd die uitlaat te horen. Jammer..Jurrien schreef:Nou, hij was toch minder klaar dan ik dacht. Vrijdagavond heb ik er 15 km mee afgelegd en toen stopte de pret. Ben met 15 km/uur naar huis geprutteld en ben op de motor naar Utrecht geboekt.
Zo maar eens gaan prutsen en kut roepen ofzo
idd hij heeft 15 km meegereden op vrijdagavond richting utreg, maar bij een benzinepomp in rhenen (dacht ik?) afgehaakt omdat ie moeilijk ging doen. ( de Noof dan
Dit account is niet meer in gebruik!!
-
jos123
- 4T-MSB addict
- Contacteer:
Down, jurrien topics zijn poep
[Gezocht]: Honda XS-500, liefst rijdend, uiterlijk boeit niet zo.
Nog geen lid van de HVN?
Post ook veilig:
<------------------------------------------------------ ATC Vrije Zone ------------------------------------------------------------>
Nog geen lid van de HVN?
Post ook veilig:
<------------------------------------------------------ ATC Vrije Zone ------------------------------------------------------------>
-
Gewoon Tania
- 4T-MSB addict
-
jos123
- 4T-MSB addict
- Contacteer:
ik ken de hele dag wel leggen net dan jurrien.
crap, mijn "down" werkt niet.
crap, mijn "down" werkt niet.
[Gezocht]: Honda XS-500, liefst rijdend, uiterlijk boeit niet zo.
Nog geen lid van de HVN?
Post ook veilig:
Nog geen lid van de HVN?
Post ook veilig: