ps:het is een c50 blok dat is omgebouwd naar handkoppeling,omdat mijn cd50 blok nog incompleet is
ontkoppeld niet :s
ontkoppeld niet :s
vandaag bij een eerste startpoging van mijn cd50(na 20 jaar
) gemerkt dat mijn blokje niet ontkoppeld.Als de kabel helemaal uitgedraaid is doet hij het nog niet.Ik heb het blok opengehad maar heb niet gemerkt dat er iets mis was(was toch niets te zien van erge slijtage ofzo)Wat kan dit zijn?
ps:het is een c50 blok dat is omgebouwd naar handkoppeling,omdat mijn cd50 blok nog incompleet is
Pure HONDA
-
hondasander
- Frequent 4T-MSB visitor
- Bezit: drie rood witte, een rode, een blauwe, een zwarte, een blauw grijze
neen,alle onderdelen zijn ok,de tandwielen komen overeen(c50 tandwiel past niet meer met cd50 klok trouwens),ik heb nog maar 1x durven koppelen als het blok draaide,en dan schoot hij vooruit.Hendel gaat gewoon goed,hele hoop klieine koppelingsdeeltjes zijn eveneens nieuw(omdat deze ontbraken),en hij drukt wel degelijk de koppelingsklok in..Kan het komen door slijtage aan de bronzen bus?
Pure HONDA
-
Henk Veen
- 4T-MSB regular
- Bezit: C50c C50dv Novio
Heb je wel de juise bronzen bus genomen? Die van handkoppeling en semi zijn verschillend van lengte. Weet even niet meer welke nou langer of korter is.Hondacd50 schreef:neen,alle onderdelen zijn ok,de tandwielen komen overeen(c50 tandwiel past niet meer met cd50 klok trouwens),ik heb nog maar 1x durven koppelen als het blok draaide,en dan schoot hij vooruit.Hendel gaat gewoon goed,hele hoop klieine koppelingsdeeltjes zijn eveneens nieuw(omdat deze ontbraken),en hij drukt wel degelijk de koppelingsklok in..Kan het komen door slijtage aan de bronzen bus?
-
opazoetekauw
- Frequent 4T-MSB visitor
-
verschuerenpeter
- 4T-MSB beginner