Gezocht: Handige hobbyist om Honda CD50 (deels in onderdelen) weer rijklaar te maken!

Wil je je ervaring delen of je problemen neerleggen, dan kan dat hier.
Plaats reactie
mikevreeburg
4T-MSB beginner
Bezit: CD50

Gezocht: Handige hobbyist om Honda CD50 (deels in onderdelen) weer rijklaar te maken!

Bericht door mikevreeburg »

Beste clubleden,

Na zo'n 34 jaar stilstand is het tijd om mijn oude Honda CD50 weer tot leven te wekken! Ik reed er voor het laatst op toen ik 17 was. Het plan is om de brommer daarna samen met mijn 16-jarige zoon optisch helemaal op te knappen.

Een werkende CD50 in- en uit elkaar halen lukt ons wel, maar we missen helaas de technische kennis om deze mechanische puzzel vanaf nul correct op te bouwen en motorisch goed lopend te krijgen.

Als het goed is, zijn alle onderdelen compleet. Zie foto’s. Dubbele onderdelen staan er ook op, maar zo weet ik wat er nog is :-)

Wie heeft de kennis, de tijd en de zin om dit project voor ons aan te pakken en de CD50 weer technisch perfect rijklaar te maken? Uiteraard tegen vergoeding.

Ik hoor heel graag of iemand ons hiermee kan (en wil) helpen!

Alvast dank en vriendelijke groet,
Mike Vreeburg (Breda)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
nielspbr
Mr Kockengen
Bezit: Een apenfamilie en een bamibal.

Re: Gezocht: Handige hobbyist om Honda CD50 (deels in onderdelen) weer rijklaar te maken!

Bericht door nielspbr »

google "lijklema honda cd50" en dan op die pagina op cd50 zzoeken, en dan vind je een partslist en een werkplaatshandboek.
Heb je in ieder geval al vast wat leeswerk.
mikevreeburg
4T-MSB beginner
Bezit: CD50

Re: Gezocht: Handige hobbyist om Honda CD50 (deels in onderdelen) weer rijklaar te maken!

Bericht door mikevreeburg »

Bedankt voor de tip!
ildert
The 4T-MSB is my life!
Bezit: ss50,cd50,cb50,cb50,cb50,cy50,xl50,ss50

Bericht door ildert »

He mike, wat een mooi ding! Ik zit in de regio en kan dat wel voor je doen. Ik heb zelf een rode :D

Groetjes,
Ildert
grote klappen, snel thuis
lil
4T-MSB zombie
Bezit: teveel

Bericht door lil »

wees maar zuinig op dat suzuki gt achterlicht, die zijn flink zeldzaam geworden. mooiste achterlicht ooit gemaakt, nog steeds
Dennoz
The 4T-MSB is my life!
Bezit: Cd50
Harley 1977 fxe Super Glide
Jazz 1.4 v-tec

Bericht door Dennoz »

Hell yeah! Ik ging de mijne even bewonderen net...kon gelijk een vervangend glaasje bestellen want die zal niet lang meer blijven hangen :shock:
Hop hop gas dr op
lil
4T-MSB zombie
Bezit: teveel

Bericht door lil »

waar?

en hebben ze ze ook nog compleet?
Dennoz
The 4T-MSB is my life!
Bezit: Cd50
Harley 1977 fxe Super Glide
Jazz 1.4 v-tec

Bericht door Dennoz »

Roukama , wel repro dus ik zal nog maar moeten zien wat de kwaliteit is . Al met al was ik niet van plan 125 euro af te tikken bij cms.
Hop hop gas dr op
Plaats reactie