Brommer volledig reviseren
- iclaudius
- The 4T-MSB is my life!
- Bezit: Mezelf
Re: Brommer volledig reviseren
Vaak is dan door ouderdom zo’n plastic tand wieltje van het stalen asje gebarsten, zo neemt het asje het wieltje niet meer mee.
-
LittleNub_OP
- Frequent 4T-MSB visitor
- Bezit: Honda CB50S 1980
Re: Brommer volledig reviseren
Het lijkt allemaal soepel te lopen, totaan 6500 toeren loopt de teller perfect. Daarna schiet hij heel hard door
Ik heb de toerenteller kabel nagekeken en de teller met de hand gevoeld op stroevigheid, maar het voelt allemaal soepeltjes aan.
Edit: beetje smeermiddel in de teller gedaan en nu doet hij het weer totaan 13000 toeren. Dank allemaal, deze topic is aan einde gekomen.
Brommer is weer af voor de komende tijd, voor vragen weet ik waar ik terrecht moet. Cb'tje rijdt fantastich (en kreeg zelfs een compliment vandaag
)
Nogmaals dank aan iedereen die mijn vragen heeft beantwoord en advies heeft gegeven!
Ik heb de toerenteller kabel nagekeken en de teller met de hand gevoeld op stroevigheid, maar het voelt allemaal soepeltjes aan.
Edit: beetje smeermiddel in de teller gedaan en nu doet hij het weer totaan 13000 toeren. Dank allemaal, deze topic is aan einde gekomen.
Brommer is weer af voor de komende tijd, voor vragen weet ik waar ik terrecht moet. Cb'tje rijdt fantastich (en kreeg zelfs een compliment vandaag
Nogmaals dank aan iedereen die mijn vragen heeft beantwoord en advies heeft gegeven!
Leuke Honda CB50S dagelijkse scheur machine