Goedendag allemaal!
Ik heb net een klein projectje gekocht voor een klein prijsje, maar ik geraak er even niet aan uit. Het is een Mash Seventy Five 125cc die gecarbureerd is. Ik kon immers geen forum vinden waar ik dit beter kon vragen, dus hierbij mijn excuses. [/Youtube]
Mijn probleem:
De brommer start, en gaat in toeren. Dit doet hij enkel wanneer ik traag gas geef tot hij in toeren komt. Als ik direct alle gas geef gaat hij uit. Het is zodanig erg dat wanneer ik probeer te vertrekken vanuit stilstand hij amper koppel bied en meteen uitvalt omdat hij in die ''range'' niet op toeren wil komen. Ik heb er een gloednieuwe carburateur opgezet van china die het exacte model matcht. Hiervan heb ik ook al met de pilot jetters proberen spelen om hem toch normaal op toeren te laten komen, maar dit wilt hij niet. Er is ook een speciaal luchtsysteem waarvan ik zelf weinig begrijp. Dit kan je ook in de video zien. kunnen jullie mij raad geven? Ik heb immers de carburateur al 100 keer opnieuw proberen afstellen maar dit blijkt toch niet te helpen...
https://youtube.com/shorts/7YBIUN5FZKg
mvg,
Kasper
afstellen Mash 125cc
-
MrSinga
- 4T-MSB zombie
- Bezit: Vaillante;
MSX125
ST70
Z50A K3
En een berg projectjes - Locatie: Santa-Cruz, Belgium
Re: afstellen Mash 125cc
dicht eens dat slangetje aan de motorzijde dicht. Gewoon even afstoppen en kijk wat dat doet.
Alles wat je zegt lijkt op valse lucht en als dat slangetje vooraan gewoon nergens heen loopt of lek is dan ga je "valse lucht" syndromen krijgen.
Alles wat je zegt lijkt op valse lucht en als dat slangetje vooraan gewoon nergens heen loopt of lek is dan ga je "valse lucht" syndromen krijgen.
-
kaaspeer
- 4T-MSB beginner
- Bezit: China dax met enkele honda onderdeeltjes :D
Re: afstellen Mash 125cc
Goed nieuws!!
Ik heb het slangetje idd een tijdje afgedicht om het te proberen fiksen, maar dit deed niks.
Ik moest blijkbaar de naft stelschroef gewoon nog een pak meer naar buiten draaien dan ik dacht dat mogelijk was
.
toch bedankt allen!!
mvg,
Kasper
Ik heb het slangetje idd een tijdje afgedicht om het te proberen fiksen, maar dit deed niks.
Ik moest blijkbaar de naft stelschroef gewoon nog een pak meer naar buiten draaien dan ik dacht dat mogelijk was
toch bedankt allen!!
mvg,
Kasper