honda ss50 loopt te hard

Wil je je ervaring delen of je problemen neerleggen, dan kan dat hier.
MrSinga
4T-MSB zombie
Bezit: Vaillante;
MSX125
ST70
Z50A K3
En een berg projectjes

Re: honda ss50 loopt te hard

Bericht door MrSinga »

lil schreef: 06 nov 2025 16:05 jamaarkomopzeg, zon bitje gaat je hele leven mee, en eventueel ook nog dat van een paar tientallen generaties van je nageslacht, mag het een paar centen kosten?

verkeerde zuinigheid
wel voor 4000 euries een brommer aanschaffen, en dan niet een paar tientjes aan een bitje besteden. wat kost zon bitje eigenlijk?

(toegegeven phillips past ook wel goed genoeg)

maar dat is de kwestie niet, het is onwetendheid, en daar kunnen we denk ik nog wel wat aan doen hier. dit is noodzakelijke info van een hogere prioriteit als andere, dit moet pal in je gezicht springen zodra je het forum bezoekt. bij wijze van spreken
ik heb toch al tig slagbits naar de verdommenis gemept hoor in m'n leven... En 2 slagschroevendraaiers, waarvan 1 dure :x dus geen halve waarheden vertellen.
En nu zeg je het zelf ook een PH past ook wel goed genoeg :lol: dusja waarom zou je dure bitjes kopen als je voor een paar euro al een goedkope slagschroevendraaier hebt?
lil
4T-MSB zombie
Bezit: teveel

Bericht door lil »

mijn ph bits zijn allemaal nog steeds als nieuw, en ik gebruik ze genoeg. zijn wel van goed merk, dat zal wel schelen.

slagschroevendraaier is een roodmerk (goedkopere lijn) gedore, 35 euro ofzo, nog nooit kapot gegaan.

uit ervaring (want ik ben ook een gereedschap beul) kan ik drie gereedschapmerken noemen met uitzonderlijke materiaalsterkte waarbij andere ook wel goeie merken toch beduidend achterbleven, en dat zijn; sandvik, hazet, stahlwille. (probeer van die merken maar eens een schroevendraaier te verbuigen, dan ga je het verschil zien) en sandvik maakt bitjes, worden ook wel verkocht onder het merk bahco.

mijn ervaring dus, maar doe er je voordeel mee.
Dennoz
The 4T-MSB is my life!
Bezit: Cd50
Harley 1977 fxe Super Glide
Jazz 1.4 v-tec

Bericht door Dennoz »

lil schreef: 06 nov 2025 16:05

of misschien kunnen we wim herprogrammeren zodat ie zegt koop een slagschroevendraaier en de juiste bitjes ipv stel je kleppen.
Goeie...

Ik zie commerciele kansen zo met de feestdagen voor de deur!

NIEUW VAN MATEL: De Wim Vacht pratende mechanic, welke monteur in de dop wil hier niet groot mee worden ! Klop hem op de schouder en hij zal je instrueren met vernieuwende weetjes zoals " stel je kleppen" , "ververs je olie" .deze interactieve vraagbaak zal al je moeilijke vraagstukken beantwoorden en elke keer gevatte antwoorden genereren " Kijk eens op marktplaats".
Ook veiligheid en optimale balans is de Wim Vacht kinderheld niet onbekend " waarschuwiing , je achterband mag niet breder dan 2,25 " .
DE WIM VACHT MECHANIC VAN MATEL IS NU AAN TE SCHAFFEN VOOR DE SPECIALE DECEMER PRIJS VAN 59,95.
Hop hop gas dr op
MrSinga
4T-MSB zombie
Bezit: Vaillante;
MSX125
ST70
Z50A K3
En een berg projectjes

Bericht door MrSinga »

lil schreef: 06 nov 2025 16:32 mijn ph bits zijn allemaal nog steeds als nieuw, en ik gebruik ze genoeg. zijn wel van goed merk, dat zal wel schelen.

slagschroevendraaier is een roodmerk (goedkopere lijn) gedore, 35 euro ofzo, nog nooit kapot gegaan.

uit ervaring (want ik ben ook een gereedschap beul) kan ik drie gereedschapmerken noemen met uitzonderlijke materiaalsterkte waarbij andere ook wel goeie merken toch beduidend achterbleven, en dat zijn; sandvik, hazet, stahlwille. (probeer van die merken maar eens een schroevendraaier te verbuigen, dan ga je het verschil zien) en sandvik maakt bitjes, worden ook wel verkocht onder het merk bahco.

mijn ervaring dus, maar doe er je voordeel mee.
nja, ik had verwacht dat nen Beta wel een goeie ging zijn... niet dus :lol: nuja, na dit en een schroevendraaier die opeens een momentschroevendraaier werd (lees te hard aanspannen draait handvat door) ook bedankt voor Beta
Plaats reactie