Duidelijk geen kinderen op het voorgezet dus.......lil schreef: ↑01 feb 2025 03:33 nah as dat in je jeugd was is dat nog niet half slecht, en ja wiskunde moet je echt van houden. niettemin, al die mavo/havo/vwo is basis shit, vooral mavo hoor je uitsluitend tienen voor te halen, het is echt te makkelijk, als je dat niet redt dan deug je echt helemaal nergens voor (en ooowoowoo wat zijn dat er veel tegenwoordig... echt droevig). havo en vwo is een stuk pittiger, maar ook daar hoor je niet te kunnen falen als je ook maar een klein beetje je best doet. ik vond het een makkie iig, ik was blij dat vwo iig nog een beetje intressant was, doorgaans verveelde ik me te pletter op school, ik was er gewoon te goed voor. en dat was nog toen, tegenwoordig is het nog honderd keer stommer. ik leerde over het algemeen nog meer in de bieb dan op school.
ik vraag me af hoever onze wiskundefreaks deze vid kunnen volgen, ik wil gerust toegeven dat ik het ergens halverwege op moet geven.
wie het helemaal kan volgen en denkt dat ie het me uit kan leggen, be my guest. irrational numbers (e) wat een of andere constante zou zijn, dat kan ik al niet vatten.
https://www.youtube.com/watch?v=B1J6Ou4q8vE
Nee, de Mavo is tegenwoordig geen " basis" meer. Je hebt daarnaast nog vmbo basis en kader. En voor diegene fie dat nog te moeilijk is de pro richting ( meer praktijk).
Ik zal verder mijn mening niet ventileren hier, wordt er niet gezelliger op zeg maar.