welke stroboscoop voor Novio
-
NIX
- chaly addict
- Bezit: Een hamer
Re: welke stroboscoop voor Novio
Ik ben geen rekenwonder en heb er inderdaad 9 jaar middelbare school op zitten. Dus....
Stel je kleppen en kijk eerst even in de FAQ.
Dan ben je er ook net pas vanaf. Hoe is die negenjarige middelbareschoolroute precies gelopen?
-
NIX
- chaly addict
Brugklas bijven zitten - 2VWO - 3 Mavo - 4 Mavo - 4 Havo - 5 Havo - 5 VWO - 6 VWO en toen moest ik in militaire dienst en mocht niet aan een nieuwe opleiding beginnen (alsof ik uberhaupt een idee had...)
-
NIX
- chaly addict
Consequent 1-en halen voor wiskunden om die vervolgens met 200% te verbeteren naar 3-en door bijles. Ik mocht alleen naar 3 Mavo als ik wiskunde liet vallen.
nah as dat in je jeugd was is dat nog niet half slecht, en ja wiskunde moet je echt van houden. niettemin, al die mavo/havo/vwo is basis shit, vooral mavo hoor je uitsluitend tienen voor te halen, het is echt te makkelijk, als je dat niet redt dan deug je echt helemaal nergens voor (en ooowoowoo wat zijn dat er veel tegenwoordig... echt droevig). havo en vwo is een stuk pittiger, maar ook daar hoor je niet te kunnen falen als je ook maar een klein beetje je best doet. ik vond het een makkie iig, ik was blij dat vwo iig nog een beetje intressant was, doorgaans verveelde ik me te pletter op school, ik was er gewoon te goed voor. en dat was nog toen, tegenwoordig is het nog honderd keer stommer. ik leerde over het algemeen nog meer in de bieb dan op school.
ik vraag me af hoever onze wiskundefreaks deze vid kunnen volgen, ik wil gerust toegeven dat ik het ergens halverwege op moet geven.
wie het helemaal kan volgen en denkt dat ie het me uit kan leggen, be my guest. irrational numbers (e) wat een of andere constante zou zijn, dat kan ik al niet vatten.
https://www.youtube.com/watch?v=B1J6Ou4q8vE
ik vraag me af hoever onze wiskundefreaks deze vid kunnen volgen, ik wil gerust toegeven dat ik het ergens halverwege op moet geven.
wie het helemaal kan volgen en denkt dat ie het me uit kan leggen, be my guest. irrational numbers (e) wat een of andere constante zou zijn, dat kan ik al niet vatten.
- iclaudius
- The 4T-MSB is my life!
- Bezit: Mezelf
Wiskunde duizelde mij toen ook al, nu komt het Hondaforum er ook al een beetje bij
- nielspbr
- Mr Kockengen
- Bezit: Een apenfamilie en een bamibal.
Nog steeds nachtmerries van gecombineerde integraalberekeningen. (meet en regeltechniek)
Je mocht het boek erbij houden alleen had je er bij die leraar weinig aan. Toen die met pensioen ging lag in 1 keer het klasgemiddelde 20 punten hoger.
Je mocht het boek erbij houden alleen had je er bij die leraar weinig aan. Toen die met pensioen ging lag in 1 keer het klasgemiddelde 20 punten hoger.
-
NIX
- chaly addict
Niet te laatdunkend doen over mensen die wel hun best moeten doen voor Mavo. Ik hoorde er niet, ik was zeg maar nog wat speels. Maar ik zat er en zag hoe sommigen echt liepen te ploeteren om voldoendes te halen en die deugden zeker.lil schreef: ↑01 feb 2025 03:33 nah as dat in je jeugd was is dat nog niet half slecht, en ja wiskunde moet je echt van houden. niettemin, al die mavo/havo/vwo is basis shit, vooral mavo hoor je uitsluitend tienen voor te halen, het is echt te makkelijk, als je dat niet redt dan deug je echt helemaal nergens voor (en ooowoowoo wat zijn dat er veel tegenwoordig... echt droevig). havo en vwo is een stuk pittiger, maar ook daar hoor je niet te kunnen falen als je ook maar een klein beetje je best doet. ik vond het een makkie iig, ik was blij dat vwo iig nog een beetje intressant was, doorgaans verveelde ik me te pletter op school, ik was er gewoon te goed voor. en dat was nog toen, tegenwoordig is het nog honderd keer stommer. ik leerde over het algemeen nog meer in de bieb dan op school.
Ik ken zeer geslaagde en slimme mensen die op een Mavo, Havo of VWO nooit tot hun recht zouden komen en die slimmer zijn en de wereld beter begrijpen dan jij en ik bij elkaar.
Wat me meer tegestond was dat een aantal leraren op het VWO ons steeds vertelden dat we tot de upper 10 hoorden. Daar hoorde ik dan ook al bij toen ik Mavo deed, samen met nog enkelen met wie ik samen van het VWO af kwam en zelfs later met mensen die na hun Havo een HBO propedeuse deden en vervolgens meteen doorgingen naar de universiteit om die succesvol af te ronden. En wat is upper ten? Dan ben je professor of CEO en kun je nog geen band plakken of een avond 4-daagse lopen.
ja dergelijke peptalk vind ik ook maar een eigenaardig ding, alsof je trots moet zijn nog voordat je zelf ook maar iets gepresteerd hebt, slaat nergens op. maarja sommige leraren doen dat dus inderdaad, de ene leraar is de andere niet. dat moet je ook maar treffen. maar wat ik vooral om me heen gezien heb is niet zozeer domheid, maar voornamelijk algehele desintresse. en vooral tegenwoordig is iedereen alleen nog maar geintresseerd in hun telefoontjes. een hoop willen ook eigenlijk liever gaan werken om geld te verdienen zodat ze de laatste nieuwe kunnen kopen enzo. en een fatbike. wat dat betreft was ik ook anders, ik gaf niet om geld. en trouwens, als je een brommertje wou dan waren er zat van in de straten die niet meer gebruikt werden, en als je dan aanbelde om te vragen of je hem mocht hebben om mee te crossen op het griftterrein dan kreeg je hem gewoon gratis mee.
- iclaudius
- The 4T-MSB is my life!
- Bezit: Mezelf
Ja lill, dat laatste waar je over schrijft mis ik ook wel! Grappig dat je dat aanhaalt 
- wim V8
- 4T-MSB heilige
- Bezit: . .
Honda S90 1966
NSU Prima D 1957
Piaggio Boxer 1 1972
Demm Turismo 4 tempi 1959
Solex 6000 '72
Fiat 1100R 1968 - Locatie: Casteren
Tsja, die stroboscoop toch, hè.
t is wat.
Gr. Wim.
t is wat.
Gr. Wim.
Een oude brommer is alleen leuk als sleutelen uw hobby is.
Link naar mijn Honda's:
viewtopic.php?f=15&t=26869
Link naar mijn Honda's:
viewtopic.php?f=15&t=26869
ja een stroob is een stroob, wat valt er verder over te zeggen.