Inmiddels weer een hoop gedaan, al het spuitwerk is gereed. Afgelopen weekend de lagers geperst en morgen een dagje Utrecht maken, en gelijk maar gebruik gemaakt van de welbekende spaker hier op dit forum. Dus morgen zijn met een beetje geluk de velgjes ook weer helemaal fris!

progressie tot nu toe in beeld:
Maar gelijk gebruik gemaakt van alle apparatuur die m'n neef tot z'n beschikking heeft.
NIX schreef: ↑16 feb 2023 09:11
Vanuit N-L is het ook een uurtje. Zag ik nou ergens een groene 356?
Helemaal correct die 356, is een projectje van m'n neef voor dit jaar. Spuitwerk van deze brommer hebben we als tijd voor tijd gedaan dus absoluut geen straf om mee te mogen werken aan zoiets prachtigs de komende tijd.
Voorvork zit er weer in en alles lekker fris. Lastigste tot nu toe was even puzzelen met alle kabels en kabelboom in het stuurhuis, daar komt toch een heleboel samen. Maar met behulp van een werkplaatshandleiding en logisch nadenken kom je een heel eind. En een prachtige originele richtingklikker op de kop weten te tikken, moest toch wel lachen toen dat gangbaar was bij de test van bekabeling. Was een leuk klusje voor mevrouw die heeft zich er mooi aan uitgeleefd. Tevens voorheen nog wat wax aangebracht in alle holle ruimtes en waar nodig de laatste Brunox in laten lopen.
Zijkapjes heb ik nu 2 setjes van zo kan ik de NT mooi origineel houden en met de witte zijkapjes wil ik een beetje de look benaderen van het oorspronkelijke model/eigen look. Het kapje onder het stuur is dan icm witte zijkapjes dan ook blauw in die setting. Nog een prachtige NOS embleem op de kop weten te tikken uit de jaren 80 en dat staat echt machtig mooi met de rest.
Erg happy tot nu toe met het verloop, weer een hoop geleerd van spuitwerk en techniek. Met een beetje geluk eind volgende maand een testritje maken!