Inclusief het stuk plaat waar de pootjes op vast zitten.
Daarna heb ik het uitgezaagde deel op de Mitsubishi ontstekingsplaat gelegd op de plek waar ik de ruimte er voor had gemaakt in het linker carterdeel, en het uitgezaagde deel met een kraspen er op overgetekend.
Daarna heb ik dit deel van de ontstekingsplaat in de freesbank vlak waterpas weggefreesd tot precies het bovenste randje van de groef waar de grote rubber afdichtring in valt.
Daarna heb ik het afgezaagde pickup voetje omgekeerd (op de kop) opgespannen.
Dit was een beetje tricky, maar de bevestigingsvlakjes van de pickup blijken precies evenwijdig met grondplaat te zijn, dus dat kwam heel gunstig uit.
Op de freesbank heb ik toen voorzichtig de onderkant van het stuk ontstekingsplaat van het afgezaagde pickup voetje precies vlak weggefreesd tot weer precies het bovenste randje van de groef waar de grote rubber afdichtring in valt.
Beide pasvlakken zijn exact vlak en de tweede pickup past precies op de plek waar hij zou moeten zitten.
Het lijkt net echt
Ik moet nog even nadenken hoe ik het vast ga zetten, ik wilde het eerst gaan lassen, maar ik ben bang dat de gietaluminium ontstekingsplaat krom gaat trekken, dus ik zit te denken aan een paar schroefjes, of twee klinkjes. Het moet vast blijven zitten en heeft niet heel veel te verduren verder, verschuiven kan niet, het past exact allemaal.