Achterlicht c50
-
supermark
- Frequent 4T-MSB visitor
- Bezit: C50
Achterlicht c50
Ik ben druk bezig om m’n ceetje weer in elkaar te zetten, alleen loop ik ergens tegenaan. Bij het installeren van mijn achterlicht kom ik een gaatje in het frame tegen, waarvan ik echt geen idee meer heb waarvoor het dient. Is het misschien om de massa van het achterlicht te bevestigen? Ik hoop dat jullie kunnen helpen.

-
supermark
Re: Achterlicht c50
Iemand een idee?
Ik denk eigenlijk dat het er niet hoort. Als je witte achterlichtsteun er over heen valt is er natuurlijk niets aan de hand. Anders jammer, niets aan te doen.
''UNOX MAN''
-
supermark
Ja, de steun valt er precies overheen. Baal dat ik geen foto’s heb gemaakt van toen ik dit gedeelte uit elkaar haalde. Lijkt me in ieder geval niet handig om dit open te houden…
-
Novio Jorg
- 4T-MSB regular
- Bezit: Novio
-
supermark
Dat zou het inderdaad kunnen zijn. Denk dat er vroeger misschien een ander achterlicht op gezeten heeft en ik dit nooit heb gezien omdat de houder van het ULO achterlicht er precies overheen valt. Thanks voor de hulp!Novio Jorg schreef: ↑09 dec 2021 23:36Lijkt mij de kentekenhouder gaatjes dus waar de draadjes nu inzitten doorvoeren in het midden.
Beetje lijmkit aan de binnenkant, bison polymax flexibel blijvend, of een vorm van carrosseriekit. Ik zou voor de eerste gaan. Gebruik ik vaak, werkt perfect. Overschilderbaar zelfs. Lijmt/kit, en kan gewoon aan binnenkant frame nadat je het achterlicht in elkaar hebt. Ik lijm er ook vaak bedrading mee tegen het frame aan, als de haakjes weg zijn.
''UNOX MAN''
-
supermark
Dat is een goede! Heb er nog wel een bus van liggen hier, thanks voor de tip!Dennis schreef: ↑15 dec 2021 08:49 Beetje lijmkit aan de binnenkant, bison polymax flexibel blijvend, of een vorm van carrosseriekit. Ik zou voor de eerste gaan. Gebruik ik vaak, werkt perfect. Overschilderbaar zelfs. Lijmt/kit, en kan gewoon aan binnenkant frame nadat je het achterlicht in elkaar hebt. Ik lijm er ook vaak bedrading mee tegen het frame aan, als de haakjes weg zijn.