Reactie van mij op de tweede pagina..Jurrien schreef:Over dat metertje, ja natuurlijk is het een imi metertje, Honda heeft namelijk geen dipstickmetertjes. Ik heb hem ook en hij functioneerd prima hoor. Heb hem eerst even getest in een pannetje kokend water, gaf keurig 100 graden aan.
Warmte 50cc blok
-
jaap.ackermans
- Frequent 4T-MSB visitor
- Contacteer:
-
SBloke
- 4T-MSB regular
- Bezit: BMW R1100GS
en op pagina vier een dankjeJurrien schreef:Reactie van mij op de tweede pagina..Jurrien schreef:Over dat metertje, ja natuurlijk is het een imi metertje, Honda heeft namelijk geen dipstickmetertjes. Ik heb hem ook en hij functioneerd prima hoor. Heb hem eerst even getest in een pannetje kokend water, gaf keurig 100 graden aan.
~Bovenstaande is mijn mening en hoeft niet op waarheid of werkelijkheid gestoeld te zijn.~
MU!
MU!
Ik heb zojuist Kroon supermultigrade 10W40 gekocht. Hierna las ik dit topic en toen begon ik te twijfelen of dit wel de goede olie is. Ik heb Kroon opgebeld en ze vertelden me dat ik het er gewoon in kon mikken. Ze vroeg me het type brommer en en het bouwjaar en daar baseerde ze dat op... over natte of droge koppeling kon ze me niks vertellen
Ik ga het er nu in gooien en als het mis gaat klaag ik ze aan
Ik ga het er nu in gooien en als het mis gaat klaag ik ze aan
-
Kippenverver
- 4T-MSB heilige
- Bezit: Honda ST50-G
Honda SS50Z K3
Honda CB77 Superhawk - Locatie: Ommen.
Bij de shell hebben ze van die mooie blauwe flesjes á 11euri/liter waar op staat dat het voor droge én natte koppelingen is. Altijd prijs dusMarinus84 schreef:ik kan zelf nergens olie vinden waar op staat of het voor natte of droge koppeling is..
wat een scheit zeg
(Shell advance VSX 4takt 10w40 voor als je dat ook nog wilde weten).
-
Kippenverver
- 4T-MSB heilige
- Bezit: Honda ST50-G
Honda SS50Z K3
Honda CB77 Superhawk - Locatie: Ommen.