butt head schreef:WTF waar gaat dit over. een gerestaureerde cd50 in een kleur die ik bijna zo verdenken van knikkerbus verf. al glimt het wel hard genoeg voor knikkerbus lak. te mooi geprobeert te maken door te veel te polijsten spuiten of iets in die geest.
en dan gewoon 2500 er op bieden.
http://link.marktplaats.nl/m1129959841
en een stuiter originele honda brengt met moeite 1200 op
Hoogste bod nu 3600. Wat een bullshit, zou dat echt zijn of gewoon een nep bod?
Het komt wel vaker voor dat net-niet opgeknapte dingen flink geld op brengen. Spreekt misschien toch een breder publiek aan dat ori spul met patina.
Ik begrijp gewoon niet dat zo'n verkoper zo'n ding durft te omschrijven als 100% nieuwstaat. Wat zegt dat over iemands standaarden? Wij zijn denk ik de uitzonderingen.
Check ook die SS knippers op stokjes, niet goed passende Benly buddy, het top-end dat lekker verweerd en dof staat te wezen (net als toen het nieuw was blijkbaar).
Ik ging eens bij een nieuwstaat Dream kijken. Zonder duidelijke detail foto's. Geen zorgen hoor meneer, hij is echt in perfecte nieuwstaat. Anderhalf uur onderweg. Spikkels in het alu overal. Gewoon voor niets, een kutstreek. Gelukkig zie je hier van een afstand al dat het het net niet is.