Hey,
Ik heb een Orion AGB-30 en ik weet dat dit geen Honda is, maar het blok is normaal een gedeeltelijke een replica van het cb50 blok.
(verticaal dus)
Ook zit er een nieuw blok onder.
Het probleem is dat ik de brommer niet gestart krijg in de kou, enkel met de choke maar als ik met de choke gas geef dan valt ie uit.
Ook als ik hem dan gestart krijg met de choke en hij is nog niet warm en ik zet de choke dan uit, dan draait ie wel stationair maar als ik dan gas geef valt hij uit.
En ik weet dat het probleem bij mijn afstelling ligt, want mijn vrienden die met een Dax rijen die starten wel zonder choke in de kou en vanaf de eerste keer.
Ik ga mijn carbu morgen nog eens proberen af te stellen, maar vroeg alvast jullie meningen.
Hopelijk kunnen jullie mij helpen, want ik ben blij dat ik hem eindelijk terug gemaakt heb gekregen.
Mvg Alec
Afstellen carburateur 17mm 50cc
Afstellen carburateur 17mm 50cc
Nothing's better than a four-stroke between your legs

-
Ben C50
- 4T-MSB addict
- Bezit: C50 TT
Bakbrommer met C50 OT
Peda Chip
Re: Afstellen carburateur 17mm 50cc
Lijkt mij normaal hoor, daar is de choke voor.
Alleen als je echt niet weg kan rijden (met choke) zou ik er wat aan doen. Afstellen doe je op warme motor. Chokefunctie stel je niet af.
Hoe is hij op warme motor?
Alleen als je echt niet weg kan rijden (met choke) zou ik er wat aan doen. Afstellen doe je op warme motor. Chokefunctie stel je niet af.
Hoe is hij op warme motor?
-
butt head
- moppersmurf
- Bezit: paar brommers
zie FAQ voor een volledige uitleg voor hoe een carburateur af te stellen.
vlak als je de carburateur er af hebt liggen gelijk even de flenzen van de carburateur en spruitstuk.
die willen nog wel eens krom trekken.
vlak als je de carburateur er af hebt liggen gelijk even de flenzen van de carburateur en spruitstuk.
ik praat niet alleen maar poep
bami = bami. troep = troep.
bami = bami. troep = troep.
Sorry dat ik je niet begrijp, maar wat zijn flenzen?butt head schreef:zie FAQ voor een volledige uitleg voor hoe een carburateur af te stellen.
Groetjes

- wim V8
- 4T-MSB heilige
- Bezit: . .
Honda S90 1966
NSU Prima D 1957
Piaggio Boxer 1 1972
Demm Turismo 4 tempi 1959
Solex 6000 '72
Fiat 1100R 1968 - Locatie: Casteren
zeg maar de pakkingvlakken.
Gr. wim.
Gr. wim.
Een oude brommer is alleen leuk als sleutelen uw hobby is.
Link naar mijn Honda's:
viewtopic.php?f=15&t=26869
Link naar mijn Honda's:
viewtopic.php?f=15&t=26869
Oke bedankt dacht al dat het zo iets was, maar was niet zeker.wim V8 schreef:zeg maar de pakkingvlakken.
Gr. wim.