Hallo allemaal, electr. vraagje voor de electro fielen: is er voor led knipperlichten
een speciale kn.li. automaat nodig als ik wil overstappen van lamp- naar led kn.li?
gr.Jan.
led
- nielspbr
- Mr Kockengen
- Bezit: Een apenfamilie en een bamibal.
Re: led
Jawel, anders branden de led lichten constant omdat het (originele)relais niet genoeg wordt belast.
Als je een knppercontrolelampje hebt moeten daarvoor ook nog 2 diodes komen, anders knipperen alle 4 lampen tegelijk.
Als je een knppercontrolelampje hebt moeten daarvoor ook nog 2 diodes komen, anders knipperen alle 4 lampen tegelijk.
- se7ven
- The 4T-MSB is my life!
- Bezit: 2x ss50 k3, 1x ss50 k1, bami: 3x 'monkey',1x jc knight
Dacht dat het ook ging met 4 10 watt weerstanden. Er worden setjes weerstanden in een aantal shops verkocht voor dit doel.
To Lose Means Nothing. To Win Doesn't Mean Anything. To Improve, that's Everything.
Voor al uw trainingen : http://www.in-training.nl/

Voor al uw trainingen : http://www.in-training.nl/

- nielspbr
- Mr Kockengen
- Bezit: Een apenfamilie en een bamibal.
Dat kan, alleen ben je dan gelijk het voordeel van een laag verbruik kwijt.
(Je laat het relais denken dat er nog steeds 2 gloeilampen aan hangen.)
Ik vraag mij trouwens af waarom ze die weerstanden per 4 stuks verkopen. Je kan het ook met 2 van de halve waarde af.
(Je laat het relais denken dat er nog steeds 2 gloeilampen aan hangen.)
Ik vraag mij trouwens af waarom ze die weerstanden per 4 stuks verkopen. Je kan het ook met 2 van de halve waarde af.
-
jappexe
- Frequent 4T-MSB visitor
- Bezit: CB50j
Je kan een vrij eenvoudige schakeling maken die je op de plaats van je knipperrelais hangt in je draadboom. Kan je wel eens een tekening doorsturen van wat ik heb en wat werkt. Dan heb je het lage verbruik! Afhankelijk van hoeveel leds per pinker moet er wat uitgebreid worden, maar 6 leds per pinker gaat!
een gashendel kent 10 standen: alles of niets
- gerbrandicus
- Astrealover
Dat is voor iedereen wel interessant denk ik?