Aanbieder uit Thailand

Hier kun je praten over je honda.
Plaats reactie
wieb
Frequent 4T-MSB visitor
Bezit: Honda

Aanbieder uit Thailand

Bericht door wieb »

Aanbieder uit Thailand.
Enige tijd geleden kocht ik via ebay kleinanzeigen enige Honda onderdelen. De advertenties waren in het Duits gesteld
Later bleek dat verkoper in Thailand woont. Het betreft een landgenoot Johan v d W. een ondernemer die vroeger in Brabant St Oedenrode woonde en daar ook in Honda onderdelen deed.
Ik heb betaald via een Nederlandse rekening , maar de onderdelen zijn nooit aangekomen. Verkoper bleek ook niet of nauwelijks geinteresseerd in het feit dat eea niet gearriveerd was en suggereerde zelfs dat ik mogelijk mijn eigen adres niet goed had doorgegeven. Dat geeft te denken.
Inmiddels heb ik contact met een Belg die tezelfdertijd ook wat van JvdW heeft gekocht en betaald dat ook niet is aangekomen.
De vraag is nu of hier op het forum personen zijn die bij JvdW Honda spullen gekocht hebben viaEbay kleinanzeigen welke nooit gearriveerd zijn.
Indien laat dat even weten.

NAAR AANLEIDING VAN DE REACTIES;
DE VRAAG IS ALLEEN ; WIE SPULLETJES HEEFT AANGEKOCHT VIA EBAY KLEINANZEIGEN VAN JVDW DIE NIET ZIJN GEARRIVEERD.
EBAY KLEINANZEIGEN ZIJN GEWONE ADVERTENTIES NET ALS MARKTPLAATS.
Laatst gewijzigd door wieb op 11 feb 2015 12:14, 1 keer totaal gewijzigd.
stoterstangen90
Vierkantofiel
Bezit: Morris Ital

Re: Aanbieder uit Thailand

Bericht door stoterstangen90 »

ebay?
Dan kun je toch negatief beoordelen?
Afbeelding
apae01
4T-MSB addict
Bezit: CB50, teveel P50's en auto's

Bericht door apae01 »

Zeker de duitse ebay. Daar is het hel snel afgelopen, als er een paar aangifte doen van niet-leveren.
Ik ben bang, dat je geld en spullen wel verdwenen zijn overigens.
In the beginning there was nothing, which exploded.
fs1tom
4T-MSB addict
Bezit: Bamimotorgorilla
Contacteer:

Bericht door fs1tom »

Als je via eBay handelt, altijd betalen via paypal. Dan had je je geld iig terug gehad.
Edit:
Honda, St. Oedenrode en Johan. Is dat diezelfde knakker die in het verleden Honda MB/MT's e.d. deed? Zoja, zoek eens op brommerforum.nl, daar staan genoeg klachtentopics over hem. ZIjn oude toko heette volgens mij Motoimport
Netheid is voor de dommen, het genie beheerst de chaos
Plaats reactie