toertocht snelheid
- fs1tom
- 4T-MSB addict
- Bezit: Bamimotorgorilla
- Contacteer:
Re: toertocht snelheid
In het voorjaar is er dacht ik een rit in Nijmegen. Prima te doen vanuit Bennekom, nog geen uurtje rijden (pontje bij Wageningen pakken, en daarna een half uurtje brommeren richting Zetten en over de dijk naar Nijmegen)
Netheid is voor de dommen, het genie beheerst de chaos
-
butt head
- moppersmurf
- Bezit: paar brommers
ik denk dat je ongeveer een uurtje of 4 moet uit trekken om naar de bloembollen te rijden, is dus te toen op een dag. leuker is als je naar de preparty gaat dan heb je de avond voor af ook nog een beetje lolThijskron schreef:Ik had al een keer filmpjes gezien van de drietaktrit en dat is idd dichtbij ik kan eigenlijk gewoon de heuvel afrollen en dan kom ik in het centrum uit.
de bloembollenrit lijkt mij ook wel mooi het is alleen een beetje ver weg (voor een keer kan het wel). Ik zal vast nog wel een keer meerijden met een tour de la butt head.
ik praat niet alleen maar poep
bami = bami. troep = troep.
-
Thijskron
- 4T-MSB regular
- Bezit: ss50 cafe racer, zelfbouw atc70, xl50 (to be crosser), bakbrommer
Dat lijkt mij een prima ideeleuker is als je naar de preparty gaat dan heb je de avond voor af ook nog een beetje lol
Vind je het niet mooi, maak het dan mooi.
-
hotroddax
- 4T-MSB addict
- Bezit: Skyteam DX
C50
CT90
ST50
CRF50
ATC110
CB77 - Locatie: Haarlem
3 grootste ritten in het jaar zijn naar mijn mening:
Bloembollen
hondadag
platteduiven
Alhoewel de platteduiven rit ook steeds minder wordt naar mijn idee.
Ook heb ik weinig ervaring met ritten in het oosten van het land.
Bloembollen
hondadag
platteduiven
Alhoewel de platteduiven rit ook steeds minder wordt naar mijn idee.
Ook heb ik weinig ervaring met ritten in het oosten van het land.
ja dit is dus het broertje van bart.
De Kom maar als je kan rit, 3t rit en er waren er nog meer, waren allemaal toppertjes. Maar de mensen die deze ritten organiseerde zijn ook allemaal wat ouder geworden en in een ander stadium van het leven geraakt. Dingen zoals een eigen huis, vaste baan en misschien zelfs kinderen nemen een hoop tijd in beslag en heb je gewoonweg geen tijd of zin meer om een rit te maken.
Ik zou graag zien dat een nieuwe generatie opstaat en dingen gaat organiseren. Zo ontmoet je je strokers en is er weer input voor het HVN blad. Ik zou het echt heel zonde vinden als het zich zo voortzet zoals het de laatste tijd gaat.
Ik zou graag zien dat een nieuwe generatie opstaat en dingen gaat organiseren. Zo ontmoet je je strokers en is er weer input voor het HVN blad. Ik zou het echt heel zonde vinden als het zich zo voortzet zoals het de laatste tijd gaat.
Heeft iemand nog een C4.0SE blok van en Opel liggen? Dus niet de C3.0SE!!!
-
OnlineNIX
- chaly addict
- Bezit: Een hamer
Ivo's ritten waren ook een soort van legendarisch.
Stel je kleppen en kijk eerst even in de FAQ.
- fs1tom
- 4T-MSB addict
- Bezit: Bamimotorgorilla
- Contacteer:
KMAJK-rit, 3-takt rit en de IDHIHG-rit ben ik altijd met veel plezier naartoe gegaan, al dan niet op mijn FS1. Maarja, zoals aangegeven prioriteiten en interesses komen anders te liggen als je wat ouder wordt. Behalve als je weer bijna bejaard bent zoals HJEric schreef:De Kom maar als je kan rit, 3t rit en er waren er nog meer, waren allemaal toppertjes. Maar de mensen die deze ritten organiseerde zijn ook allemaal wat ouder geworden en in een ander stadium van het leven geraakt. Dingen zoals een eigen huis, vaste baan en misschien zelfs kinderen nemen een hoop tijd in beslag en heb je gewoonweg geen tijd of zin meer om een rit te maken.
Netheid is voor de dommen, het genie beheerst de chaos
-
Thijskron
- 4T-MSB regular
ik zal de ritten agenda strak in de gaten houden en jullie zullen mij nog wel een keer zien denk ik.
)
wie weet Eric ik ben pas 17 (dus zeker en nieuwe generatieIk zou graag zien dat een nieuwe generatie opstaat en dingen gaat organiseren
-
butt head
- moppersmurf
Thijskron schreef:ik zal de ritten agenda strak in de gaten houden en jullie zullen mij nog wel een keer zien denk ik.wie weet Eric ik ben pas 17 (dus zeker en nieuwe generatieIk zou graag zien dat een nieuwe generatie opstaat en dingen gaat organiseren)
en als je zelf een leuke weg weet maak er een rit van.
zoek een startpunt die makkelijk te vinden is bijvoorbeeld gemeentehuis ede
zoek een vreet schuur al pauze plek en klaar is keesje
-
Thijskron
- 4T-MSB regular
ho ho niet te snel, eerst wil ik een aantal toertochten meerijden want dan heb ik een beter idee wat er allemaal moet gebeuren.
-
butt head
- moppersmurf
niets gewoon voor aan boeken de rest volgt wel als je niet te had gaat rijden.