monkey innova

Hier kun je praten over je honda.
Plaats reactie
Thijskron
4T-MSB regular
Bezit: ss50 cafe racer, zelfbouw atc70, xl50 (to be crosser), bakbrommer

monkey innova

Bericht door Thijskron »

Hallo,
Ik ben van plan om een innova blok in een monkey te proppen(I weet dat de ophang punten anders zijn) maar stuit hier vooral op het probleem dat het innova blok een stuk langer is.
een idee was om 6' wieltjes onder de monkey te zetten want dan zou het volgens mij moeten passen maar ik zou graag willen weten of er wel een goede set banden is te krijgen voor die wieltjes en of dit ook kan met een (bami)schijfrem. ook zou ik het eerst met 8' wielen kunnen proberen icm het omwisselen van de voorvork pootjes want dan heb ik net een paar cm meer ruimte, dit zorgt echter wel dat de voorrem aan de voorkant van de linker voorvorkpoot komt maar is dat wel een goed idee qua stevigheid of maakt dat niet uit.
groet Thijs
Vind je het niet mooi, maak het dan mooi.
butt head
moppersmurf
Bezit: paar brommers

Re: monkey innova

Bericht door butt head »

ik zou gewoon dat blok onder een frame proppen waar wel de ruimte voor is.
of een monkey 125 frame scoren en die op brommerkenteken zien te zetten. die frame's zijn iets langer.

volgens mij is er voor 6" zeer weinig keus aan banden.
ik praat niet alleen maar poep

bami = bami. troep = troep.
nielspbr
Mr Kockengen
Bezit: Een apenfamilie en een bamibal.

Bericht door nielspbr »

butt head schreef:ik zou gewoon dat blok onder een frame proppen waar wel de ruimte voor is.
of een monkey 125 frame scoren en die op brommerkenteken zien te zetten. die frame's zijn iets langer.

volgens mij is er voor 6" zeer weinig keus aan banden.
Skyteam 50 frames zijn net zo lang als van een 125. (en skyteam is langer als een honda of jincheng, altijd te herkennen aan extra ruimte tussen tank en balhoofd.)
Thijskron
4T-MSB regular

Bericht door Thijskron »

Het is een zhenhua of hoe je het ook speld.
Ik zou hem ook onder mij pbr kunnen zetten maar ik vind de monkey leuker en het zou een veel grotere uitdaging zijn(of kleiner :lol: )
stoterstangen90
Vierkantofiel
Bezit: Morris Ital

Bericht door stoterstangen90 »

Gewoon de framebuis verlengen.
Afbeelding
Thijskron
4T-MSB regular

Bericht door Thijskron »

dat is een optie maar ik denk niet dat ik in staat ben om alles weer exact recht vast te lassen en dan klopt de uitlijning nietmeer.
Ik ga eerst maar eens kijken hoeveel extra cm ik echt nodig heb want eigenlijk is het blok niet eens echt langer, maar het probleem is dat de ophang punten van de innova niet tussen de de standaard ophangpunten van het frame passen dus misschien ben ik er al als ik alleen de voorvork poten omdraai. Er zitten nu trouwens 10 inch wieltjes onder dus die zijn al groter dan standaard
Plaats reactie