Honda SS50Z K1 Tank omspuiten

Wil je je ervaring delen of je problemen neerleggen, dan kan dat hier.
Eric
zoomerlover
Bezit: Een corsa 1.0 12V

Re: Honda SS50Z K1 Tank omspuiten

Bericht door Eric »

Kijk om je heen naar auto's, en onthoud het merk van de wagen, waarvan de kleur je bevalt. Ga vervolgens naar de garage en kijk op de muur naar de lakstalen en je weet een nummer. Ik ben nogal Opel georiënteerd, en denk dat de blauw, die vaan op de Agila zit, een mooie kleur voor jou is. Is gewoon een metallic lak, dus gewoon alleen: Primer, lak en blanke lak.
Heeft iemand nog een C4.0SE blok van en Opel liggen? Dus niet de C3.0SE!!!
milanbjornild
4T-MSB beginner
Bezit: In de maak: Honda SS50Z K1

Bericht door milanbjornild »

ildert schreef:
milanbjornild schreef:
NIX schreef:Er bestaat geen kant en klare candy. Wel metallic, maar dat is GEEN candy. Candy is zilver met daaroverheen inktlak. Ga maar kijken of het je lukt.
Japarts verkoopt een Candy Sapphire Blue spuitbus. https://www.twowheelparts.nl/nl/verf/kl ... itbus.html Wel duur helaas. Dan is het misschien toch goedkoper om toch helemaal zelf eerst metallic en daarna inktlak te spuiten. Weet iemand waar men inktlak kan kopen die het meest matched met de Candy Sapphire Blue kleur?
Ik kan het niet in de advertentie vinden maar ik denk dat dat ook alleen de inktlak is. Alle lagen in 1 busje kan niet want het principe is nou juist een doorschijnende kleur over een zilver waardoor je meer diepte in je verf krijgt.

Btw edit...ik lees je openingspost nog eens... je hebt nu een rode k1 tank...die is dus ook candy....ruby red...met witte strepen. Is ie zo slecht dan of vindt je gewoon de kleur niet mooi?
Ik houd persoonlijk helemaal niet van rood, en de tank is niet in al te goede staat. Er zit hier en daar nog wat roest en de rode kleur ziet er heel lelijk en oud uit. Ook zijn de strepen bijna niet meer te zien. Slechte staat dus maar dat is geen probleem. Er zitten verder geen deuken in de tank gelukkig.
KiP
postslet

Bericht door KiP »

post is een foto van de tank ben wel benieuwt
Jurrien schreef: ↑22 mar 2024 15:32 Houden zo. Iets van tweeëntwintig jaar moet je niet veranderen.
Plaats reactie