Weet je wat trouwens echt een hufterproof motor is? Yamaha SR500. Fucking hell. Dat ding is niet stuk te krijgen. Hij slurpt olie als een malle (de boel is na 110.000km aardig versleten
[Beunacties] Wa hoj mit ow bromm'r gdoan
-
Erik..
- Official HVN procrastinator
Re: [Beunacties] Wa hoj mit ow bromm'r gdoan
Met de chaly ga ik morgen weer naar mijn werk. Dit keer probeer ik ook niet mijn voortandwiel te verliezen.
Weet je wat trouwens echt een hufterproof motor is? Yamaha SR500. Fucking hell. Dat ding is niet stuk te krijgen. Hij slurpt olie als een malle (de boel is na 110.000km aardig versleten
) maar loopt als een zonnetje. En klinkt als een wasmachine die oud ijzer centrifugeert. Maar dat komt door losse uitlaatschotten.

1.4 liter Olie er in gepleurd
RobHonda schreef:er zit best een verschil tussen een ss en een cb blok

-
butt head
- moppersmurf
- Bezit: paar brommers
op de zij standaard tot het randje?Mano schreef:1.4 liter Olie er in gepleurd
ik praat niet alleen maar poep
bami = bami. troep = troep.
bami = bami. troep = troep.
-
carel
- 4T-MSB addict
- Bezit: ss50
c320s - Locatie: Utrecht
In de frietpan? Ga je patat bakken?
h2o op ss50
Met een aanlopende voorrem ga je niet minder hard op de rollerbank.
Met een aanlopende voorrem ga je niet minder hard op de rollerbank.
- fs1tom
- 4T-MSB addict
- Bezit: Bamimotorgorilla
- Contacteer:
Stiep gefxt. Die klapte de hele tijd automatisch in. Dat haakje waar de veer aan zit (die ook aan de stiep zit) en scharniert, bleef achter 1 of ander nokje hangen van de bout waarmee de stiep vast zit.
Netheid is voor de dommen, het genie beheerst de chaos
Hahaha,.. nee 2 brommersbutt head schreef:op de zij standaard tot het randje?Mano schreef:1.4 liter Olie er in gepleurd
Die heb ik toevallig ook vervangen vandaag, maar daar ging 3 liter in.carel schreef:In de frietpan? Ga je patat bakken?
(kon ik mooi de lege vloeibare frituurvet verpakking gebruiken om de oude brommer olie in te doen)

-
XL50deSeauje
- The 4T-MSB is my life!
- Bezit: CF70SS50MSS50XL50CT50JZB50Z50GSS50ZK1
- Contacteer:
Ouwe frituurvet door de gootsteen gespoeld?
Helm op de buddy, voorwiel naar rechts, tas bij het voorwiel.
De RZN
De RZN
nee, dat is slecht voor het milieu je afvoer
In een lege melkfles gemieterd en ingeleverd, de motorolie moet ik wat langer opslaan en heb er dus een stevigere verpakking voor nodig, die frituurvet cans zijn lekker stevig ,sluiten goed en hebben een groot gat dus knoei je minder als je je ouwe olie er in mikt vanuit de lekbak
In een lege melkfles gemieterd en ingeleverd, de motorolie moet ik wat langer opslaan en heb er dus een stevigere verpakking voor nodig, die frituurvet cans zijn lekker stevig ,sluiten goed en hebben een groot gat dus knoei je minder als je je ouwe olie er in mikt vanuit de lekbak

- gerbrandicus
- Astrealover
Ik wil nog een keer frituurolie filteren en in de 106 diesel mikken. Ook een keer gedaan met mijn Golf, die liep er prima op. Het loont totaal de moeite niet, want is een pokkewerk, maar is wel leuk. Of je moet echt een filterinstallatie bouwen dat je er geen werk aan hebt.
Iemand ideeën?
Overigens heeft de 106 een mechanische Bosch pomp, die zijn daar prima geschikt voor. Niet zomaar gaan proberen met je moderne dieseltje!
Iemand ideeën?
Overigens heeft de 106 een mechanische Bosch pomp, die zijn daar prima geschikt voor. Niet zomaar gaan proberen met je moderne dieseltje!
-
mattijsvos
- 4T-MSB regular
- Bezit: ss50
weleens van slaolie gehoord?gerbrandicus schreef:Ik wil nog een keer frituurolie filteren en in de 106 diesel mikken. Ook een keer gedaan met mijn Golf, die liep er prima op. Het loont totaal de moeite niet, want is een pokkewerk, maar is wel leuk. Of je moet echt een filterinstallatie bouwen dat je er geen werk aan hebt.
Iemand ideeën?
gaat prima in de zomer,in de winter moet je het eerst voor verwarmen
Incompetente droeftoeters.
- stoterstangen90
- Vierkantofiel
- Bezit: Morris Ital
Jaren op rondgereden, maar niet interessant meer door prijsstelling van de sla/zonnebloemoliemattijsvos schreef:weleens van slaolie gehoord?gerbrandicus schreef:Ik wil nog een keer frituurolie filteren en in de 106 diesel mikken. Ook een keer gedaan met mijn Golf, die liep er prima op. Het loont totaal de moeite niet, want is een pokkewerk, maar is wel leuk. Of je moet echt een filterinstallatie bouwen dat je er geen werk aan hebt.
Iemand ideeën?

Dus alleen als het in de aanbieding is bij de Aldi of de Lidlstoterstangen90 schreef:Jaren op rondgereden, maar niet interessant meer door prijsstelling van de sla/zonnebloemoliemattijsvos schreef:weleens van slaolie gehoord?gerbrandicus schreef:Ik wil nog een keer frituurolie filteren en in de 106 diesel mikken. Ook een keer gedaan met mijn Golf, die liep er prima op. Het loont totaal de moeite niet, want is een pokkewerk, maar is wel leuk. Of je moet echt een filterinstallatie bouwen dat je er geen werk aan hebt.
Iemand ideeën?

Ja ik ken iemand die dat ook deed, volgens mij in een Smart. Diesel uiteraard. Wel heel verdund, dus een klein beetje frituurolie op een volle tank diesel. En inderdaad alleen voor de sport, niet voor de winst. En volgens mij gewoon gefilterd door een koffiefilter maar dat weet ik niet helemaal zeker.gerbrandicus schreef:Ik wil nog een keer frituurolie filteren en in de 106 diesel mikken. Ook een keer gedaan met mijn Golf, die liep er prima op. Het loont totaal de moeite niet, want is een pokkewerk, maar is wel leuk. Of je moet echt een filterinstallatie bouwen dat je er geen werk aan hebt.
Iemand ideeën?
Wel een mooie manier om van die olie af te komen. Zou het ook werken met afgewerkte motorolie?
- stoterstangen90
- Vierkantofiel
- Bezit: Morris Ital
ja hoor.Jurrien schreef:Ja ik ken iemand die dat ook deed, volgens mij in een Smart. Diesel uiteraard. Wel heel verdund, dus een klein beetje frituurolie op een volle tank diesel. En inderdaad alleen voor de sport, niet voor de winst. En volgens mij gewoon gefilterd door een koffiefilter maar dat weet ik niet helemaal zeker.gerbrandicus schreef:Ik wil nog een keer frituurolie filteren en in de 106 diesel mikken. Ook een keer gedaan met mijn Golf, die liep er prima op. Het loont totaal de moeite niet, want is een pokkewerk, maar is wel leuk. Of je moet echt een filterinstallatie bouwen dat je er geen werk aan hebt.
Iemand ideeën?
Wel een mooie manier om van die olie af te komen. Zou het ook werken met afgewerkte motorolie?

-
OnlineNIX
- chaly addict
- Bezit: Een hamer
Zal wel een beetje 2T gaan meuren. Maar met frietolie ruik je waarschijnlijk naar een mobiele friettent.
Stel je kleppen en kijk eerst even in de FAQ.