Scooterbehang
-
ml03zl
- Moderator
- Bezit: .
ZB50 (2x)
Z50A
CD50
Monster S4 - Locatie: Bussum
- Contacteer:
Re: Scooterbelang
Als we doodgaan nou gewoon verbieden..
http://www.ktm.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
Nicoscub
- bamilover
- Bezit: Honda c90 p.i.p.
Honda c50lac
Honda c90 OT
Honda z50j2 p.i.p. - Locatie: Zoetermeer
- Contacteer:
Als we nou eens alleen maar foute mensen verbieden dan zijn we er denk ik wel, maar de meningen zullen hier over wel verdeeld zijnstoterstangen90 schreef:Inderdaad, allemaal onzin. De meeste geregistreerde dodelijke ongelukken vinden plaats met mensen.Nicoscub schreef:Wat is nou een paar Nederlanders/achterhoekers zonder auto in vergelijking tot de rest van de medelanders?KiP schreef:omdat Nederland nog een Achterhoek heeft daar kun je amper zonder auto :pEric schreef:Omdat ik het dan koud krijg in de winter.irmin schreef:Ik dacht altijd dat de meeste verkeersdoden vielen bij ongelukken met auto's. Waarom worden die niet verboden?
Ik denk dat we die beter kunnen verbieden.
Als je het koud hebt, ga dan in de hoek staan............. Daar is het 90°
https://www.nicovanstrien.nl

https://www.nicovanstrien.nl

- gerbrandicus
- Astrealover
Nee doodgaan juist stimuleren, of in goed Nederlands: subsidiëren.
De gemeente selecteert kandidaten die in aanmerking komen voor deze subsidie, dus mensen die de samenleving geld kosten. Als deze zich komen melden bij het recyclepunt met een netjes ingevuld aanvraagformulier krijgt de familie (of goed doel naar keuze) 10.000 euro en worden ze verantwoord gerecycled.
Uiteraard komt er een mooie tabel vergelijkbaar met bijvoorbeeld de BPM afschrijvingstabel. Hoe ouder het individu, des te minder hij de samenleving nog zal kosten dus des te minder subsidie. Anders komen ze straks met allemaal opaatjes aanzetten die al bijna heen zijn, dat is vals spelen.
Oh leefde ik maar in Noord Korea, dan had ik het met dit plan helemaal gemaakt.
De gemeente selecteert kandidaten die in aanmerking komen voor deze subsidie, dus mensen die de samenleving geld kosten. Als deze zich komen melden bij het recyclepunt met een netjes ingevuld aanvraagformulier krijgt de familie (of goed doel naar keuze) 10.000 euro en worden ze verantwoord gerecycled.
Uiteraard komt er een mooie tabel vergelijkbaar met bijvoorbeeld de BPM afschrijvingstabel. Hoe ouder het individu, des te minder hij de samenleving nog zal kosten dus des te minder subsidie. Anders komen ze straks met allemaal opaatjes aanzetten die al bijna heen zijn, dat is vals spelen.
-
NIX
- chaly addict
- Bezit: Een hamer
Gaat niet door, hier, de gemeente wordt als ze dit goed uitvoeren overbodig, dus zal hier zeker niet op de juiste wijze aan meewerken.
Stel je kleppen en kijk eerst even in de FAQ.
-
Halodax
- 4T-MSB addict
- Bezit: CT70 Motodax
Yamaha XVS1100a Dragstar Bobber - Locatie: Amersfoort
Zo maar dat zou een hoop oplossen! Ik zou op je stemmen Jaimygerbrandicus schreef:Nee doodgaan juist stimuleren, of in goed Nederlands: subsidiëren.
ZF-45-85 CT70 K1 1971
gerbrandicus schreef:Klerelijer. Dat zijn van die aso's die gewoon lekker eens op de bek moeten gaan. En omdat je dan geen helm op hebt spettert de inhoud van je hoofd als warme griesmeelpudding over het wegdek.
Natuurlijke selectie.