HAllO,
leuk mijn brommer weer te zien is door mij in 1993 geheel gereviseerd .
Brommer is verkocht door mij in 1996.
Jammer dat er zo mee geragd is en dat inderdaad het frame een klein beetje "krom is verder veel suc6 ermee en ik hoop dat je er net zoveel plezier van hebt als ik zelf 13 jaar geleden.
Mijn Honda ss50 NU MET WERKENDE FOTO'S!!!!!!!!
-
Thizzle
- Frequent 4T-MSB visitor
Ik wist dat mijn voorwiel dichterbij mijn blok zat, maar dit zou komen doordat er aan mijn frame gelast is, aan de voorkant.
@ Hondajan, gaaf om de oude eigenaar tegen te komen!. Ik zal goed voor haar zorgen:P.
Mmm dus toch maar eens een ander frame gaan zoeken
En even voor de duidelijkheid, ik heb mijn 70cc kop niet gereviseerd naar een 50cc
. Het was een type fout. Wat het moet zijn is dat ik de 70cc cilinder voor een 50cc cilinder heb veranderd.
@ Hondajan, gaaf om de oude eigenaar tegen te komen!. Ik zal goed voor haar zorgen:P.
Mmm dus toch maar eens een ander frame gaan zoeken
En even voor de duidelijkheid, ik heb mijn 70cc kop niet gereviseerd naar een 50cc
-
chaly-dude
- chaly's angel
- Bezit: halve SS50, XL600V Transalp
- Contacteer:
goed verzorgen en een ander frame zoeken...Thizzle schreef:Ik wist dat mijn voorwiel dichterbij mijn blok zat, maar dit zou komen doordat er aan mijn frame gelast is, aan de voorkant.
Mmm dus toch maar eens een ander frame gaan zoeken![]()
En even voor de duidelijkheid, ik heb mijn 70cc kop niet gereviseerd naar een 50cc. Het was een type fout. Wat het moet zijn is dat ik de 70cc cilinder voor een 50cc cilinder heb veranderd.
gaat dat samen
is een frame niet recht te buigen?