ss50 uitlaat
-
deyetitrektpnx
- 4T-MSB beginner
- Bezit: honda ss50z 1973
ss50 uitlaat
Ik heb in augustus een ss50 gekregen en ik ben nu aan het uitkijken voor een nieuwe uitlaat voor mijn ss50 omdat diegene die der nu opzit een achterlijk geluidje maakt. Ik zou graag zo'n zwaar geluid hebben zoals een dax. Ik dacht dat jullie me wel verder zouden kunnen helpen aangezien ik hier niet zoveel over weet en nieuw ben. 
- fs1tom
- 4T-MSB addict
- Bezit: Bamimotorgorilla
- Contacteer:
Re: ss50 uitlaat
Een Dax klinkt net zoals een SS50. Het ligt er maar net aan welke uitlaat je onder je plofpony zet.
Iig, een aantal vragen:
1) Wat voor een soort uitlaat wil je kwa uiterlijk?
2) Wat is je budget
3) Hoeveel herrie wil je?
Iig, een aantal vragen:
1) Wat voor een soort uitlaat wil je kwa uiterlijk?
2) Wat is je budget
3) Hoeveel herrie wil je?
Netheid is voor de dommen, het genie beheerst de chaos
-
deyetitrektpnx
- 4T-MSB beginner
1) liefst een sportief type
2) max 200 euro
3) Maakt niet uit zolang hij maar goed zwaar klinkt
2) max 200 euro
3) Maakt niet uit zolang hij maar goed zwaar klinkt
-
CB-viguur
- The 4T-MSB is my life!
- Bezit: ss50z
ss50m
ss50m
ss50 racer
C110
C110 racer
S90 RSC - Locatie: Maarssen
- Contacteer:
eventueel wil ik die ouwe wel van je overnemen
- nielspbr
- Mr Kockengen
- Bezit: Een apenfamilie en een bamibal.
Sinds wanneer maakt een dax een zwaar geluid (in standaarduitvoering)
-
CB-viguur
- The 4T-MSB is my life!
- Bezit: ss50z
ss50m
ss50m
ss50 racer
C110
C110 racer
S90 RSC - Locatie: Maarssen
- Contacteer:
vergeleken met de knetteruitlaat die hij nu heeft, geeft een dax een lekker donker roffeltje.nielspbr schreef:Sinds wanneer maakt een dax een zwaar geluid (in standaarduitvoering)
-
Jossvdijk
- 4T-MSB regular
- Bezit: SS50Z
Wat jij zoekt is een v8 uitlaat of een imi zero rosé deze uitlaten geven een zwaar geluid op 50cc. Wel even zelf een ophanging op maat maken. kwaliteit ligt wel lager maar dat ligt de prijs ook.
Er staat op dit moment ook een leuke takegawa bomber te koop. Deze uitlaten zijn van hogere kwaliteit en nieuwprijs ligt ook hoger. En geeft een hard zwaar geluid.
Kijk maar even op marktplaats.
Nog een ding neem geen motorsport moto zijn goedkoper maar kwaliteit ligt heel laag en geluid is irritant hard
Er staat op dit moment ook een leuke takegawa bomber te koop. Deze uitlaten zijn van hogere kwaliteit en nieuwprijs ligt ook hoger. En geeft een hard zwaar geluid.
Kijk maar even op marktplaats.
Nog een ding neem geen motorsport moto zijn goedkoper maar kwaliteit ligt heel laag en geluid is irritant hard
-
deyetitrektpnx
- 4T-MSB beginner
Ik heb in een bericht een V8 als alternatief gekregen. Is dit een goede en die middenbok die verwijderd moet worden moet dat perse of kan je ook gewoon die middenbok verplaatsen want mijn schuine staander is rommel. En als je nu gewoon een demper koopt kun je dan die buizen gewoon ergens in een doe-het-zelver kopen?
- Bijlagen
-
- V8.jpg (12.02 KiB) 1875 keer bekeken
-
Stoel
- 4T-MSB regular
- Bezit: Veel roest op drie wielen
ik vond de takegawa bomber die ik op mijn dax had erg mooi klinken. dus die raad ik je ook aan.
-
Jossvdijk
- 4T-MSB regular
v8 is zwaar geluid alleen materiaal is van mindere kwaliteit dan bijvoorbeeld de bomber. zo zal het demperwol sneller vervangen moeten worden heb je kans dat de pompnagels los trillen sneller roest vorming. Zou zelf zorgen dat je die bomber voor een mooi prijsje krijgt ben je nog goedkoper uit dan een nieuwe v8 uitlaat.
-
Jaime
- 4T-MSB addict
- Bezit: Honda st70 146cc nice blok
Porsche 944 2.5L rood
Porsche 944 Turbo 2.5L 250Pk - Locatie: Ede
persoonlijk vond ik de bomber uitlaat wel zacht op 50cc.
Ook persoonlijk vind ik Over uitlaten altijd de mooiste sound hebben maar net zoals de bomber zit daar een prijs kaartje aan.
Maar dan heb je ook wat! die ook jaren goed blijft!
Ook persoonlijk vind ik Over uitlaten altijd de mooiste sound hebben maar net zoals de bomber zit daar een prijs kaartje aan.
-
Jossvdijk
- 4T-MSB regular
heb zelf een over uitlaat klinkt heerlijk. alu blijft ook mooi. Maar er staat nergens een tweedehands om het moment en ze liggen buiten zijn prijsklasse
- nielspbr
- Mr Kockengen
- Bezit: Een apenfamilie en een bamibal.
Moet je een bomber eens op een 140cc blokje proberen, of er een oude 500cc crosser aankomt.Jaime schreef:persoonlijk vond ik de bomber uitlaat wel zacht op 50cc.
Nadeel van de bomber vind ik de chromen voorbuis, je blijft poetsen. over is meestal rvs.
ik weet niet hoe mooi de uitlaat moet zijn, maar ik zag net een originele ss50zk2 uitlaat in de verkoophoek staan. Die heb ik nu ook op mijn werk ss en moet zeggen dat die uitlaat echt heel erg mooi klikt.
Heeft iemand nog een C4.0SE blok van en Opel liggen? Dus niet de C3.0SE!!!
-
deyetitrektpnx
- 4T-MSB beginner
Bwa ik denk toch dat ik voor de V8 ga op youtube staat een filmpje van de sound en het klinkt wel lekker. Het zal die worden. Bedankt voor de comments.