imi oliekoeler op de cilinderkop faal

Hier kun je praten over je honda.
Plaats reactie
butt head
moppersmurf
Bezit: paar brommers

imi oliekoeler op de cilinderkop faal

Bericht door butt head »

ik heb zo als sommige van jullie wel weten afgelopen week een monkey gekocht met een oliekoeler op de cilinderkop.

maar nu heb ik dus al een nokkenas en tuimelaars kapot door die nokkenas.
meneer de fake gcraft oliekoeler maker is vergeten een olie kanaal te maken waar door de olie van het onderste tapeind naar het bovenste tapeind word gepompt en niet naar de nokkenas.

op de 2 plaatjes die je normaal zou kunnen aantreffen op je cilinderkop de 2 linker zijn dat die hebben een gleufje van het tapeind naar de nokkenas. maar rechts de de fake gcraft koeler zonder dat kanaal.
Afbeelding

opzich is het makkelijk te verhelpen om even met de dremel van het bovenste tapeind naar je nokken as een sleufje te vrezen met een dremel. zie plaatje om te zien van waar tot waar het olie kanaaltje te maken.

Afbeelding
ik praat niet alleen maar poep

bami = bami. troep = troep.
hondassfreak
4T-MSB regular
Bezit: C50lac '83
Z50jp '94
E80 21.2cc '66
moto guzzi v50 '78

Re: imi oliekoeler op de cilinderkop faal

Bericht door hondassfreak »

kutchinezen. ik zou zoiezo ff de leverancier van deze troep een mailtje sturen dat die je onderdelen vergoed, en het uit de handel haalt of aanpast.
dit is een onderschrift
butt head
moppersmurf
Bezit: paar brommers

Bericht door butt head »

hondassfreak schreef:kutchinezen. ik zou zoiezo ff de leverancier van deze troep een mailtje sturen dat die je onderdelen vergoed, en het uit de handel haalt of aanpast.

waar ik de monkey heb gekocht heeft me al een cilinderkop met flinke korting aan geboden. maar ik ga me toch binnen kort een nieuw blok kopen. ik heb de monkey ook gekocht zonder garantie.
maar de gene waar ik de monkey heb gekocht heeft het ding ingekocht en verkocht verder er niet naar gewezen met een schroevendraaier of iets dergelijks.

ik was toch al van plan om de dealers die die dingen verkopen een mail te sturen van let daar even op.
ik praat niet alleen maar poep

bami = bami. troep = troep.
apae01
4T-MSB addict
Bezit: CB50, teveel P50's en auto's

Bericht door apae01 »

Kan ook heel goed alleen bij dit exemplaar zijn en niet bij de hele serie. Of alleen bij de serie die in dit fabriekje is nagemaakt, en bij andere namaak kan het alsnog goed zitten.
In the beginning there was nothing, which exploded.
Plaats reactie