Kun je slecht zien,dan zal het vliegwiel er af moeten !
is een cdi blokje 12v
schema
Re: schema
http://www.4taktwinkel.nl/contents/nl/p3188.html
Het lijkt op deze ontstekings plaat?
pulsgever is duidelijk
Het lijkt op deze ontstekings plaat?
pulsgever is duidelijk
Daar mag je als je wil je Gay-dar verklikker op aansluiten.niba schreef: uit mijn blokje komt een roze draad???
weet iemand waar deze van of meer voor is?
toerieteller schreef:de roze draad is een draad om de accu sneller te laden bij b.v. alleen korte stadsritten.
RobHonda schreef:er zit best een verschil tussen een ss en een cb blok

-
justinvos
- 4T-MSB addict
- Bezit: Honda C50-H (1971)
Honda CD50-H (1972)
Honda C50 (1981)
Stuk schoot dat volgend jaar weer een nette C50-H moet worden. x2 - Locatie: Bunnik
Trek het vw er even af en je ziet het meteen!niba schreef:Kun je slecht zien,dan zal het vliegwiel er af moeten !
is een cdi blokje 12v
"Je moet niet denken, denken moet je aan koeien overlaten!"
Beschouw die roze draad die op mijn telefoon oranje is, gewoon als zijnde wit. Niet zo moeilijk doen, of bang zijn en het zootje aansluiten. In je advies toppic zei ik al dat je je moest verdiepen in de bedrading, maar zoeken in de FAQ is ook al moeilijk. Volens mij kunnen ze die FAQ net zo goed verwijderen, want veel mensen zijn gewoon te lui om even te zoeken
Heeft iemand nog een C4.0SE blok van en Opel liggen? Dus niet de C3.0SE!!!
-
NIX
- chaly addict
- Bezit: Een hamer
Ik wou al zeggen....
Er zijn hier mensen die de moeite hebben genomen om alle kennis netjes in de FAQ te zetten en sommige lieden zijn niet alleen te lui om daar in te zoeken, zelf alle plaatjes die ze op een presenteerblaadje krijgen daar kijken ze niet naar, blijven posten en schreeuwen en verwachten blijkbaar dat iemand het voor ze komt doen en nog taart meebrengt ook.
Er zijn hier mensen die de moeite hebben genomen om alle kennis netjes in de FAQ te zetten en sommige lieden zijn niet alleen te lui om daar in te zoeken, zelf alle plaatjes die ze op een presenteerblaadje krijgen daar kijken ze niet naar, blijven posten en schreeuwen en verwachten blijkbaar dat iemand het voor ze komt doen en nog taart meebrengt ook.
Stel je kleppen en kijk eerst even in de FAQ.
Bedankt voor die geen die mij gelukkig wel heeft willen en kunnen helpen
verder zeg ik maar niks meer .......
forumleden
verder zeg ik maar niks meer .......
forumleden