buiten de uitschieters uit een 3.8 ongeveer.
wat een nt c90 3bak, koppeling en een takegawa nokkenas wel niet uit maakt(voor de restauratie met een poep origineel blok liep hij even hard)
Maar, hoeveel had ie zonder de schakelpieken?nielspbr schreef:Ik trap af.
De bamibal is vandaag voor het eerst met het huidige blok(dte150 2009) op de testbank geweest en schopte er 17pk uit.
(fillempie volgt nog zodra ik erachter kom hoe ik weer met mijn oude yutuup account kan inloggen.)
Ik heb geen koppeling op de krukciebie schreef:Maar, hoeveel had ie zonder de schakelpieken?nielspbr schreef:Ik trap af.
De bamibal is vandaag voor het eerst met het huidige blok(dte150 2009) op de testbank geweest en schopte er 17pk uit.
(fillempie volgt nog zodra ik erachter kom hoe ik weer met mijn oude yutuup account kan inloggen.)
Hehe, zie het wiel van die ss eens stuiteren op snelheid.fs1tom schreef:Paar runs
Evert's SS50
Sytse's C50
Mijn eigen bamiDax
Door de verschrikkelijke regen tijdens de hdd is de uitslag dusdanig nat geworden dat ik de pagina's niet meer van elkaar krijg. Ik geloof dat de pitbike 8.7 pk had en een topsnelheid van ongeveer 70john schreef:volgens mij had de pitbike 8 pk en 80 het uur ofzo.
buffel vergeten er op te zetten