C50 opknappen
-
Van der Heide
- 4T-MSB beginner
- Bezit: C50
C50 opknappen
Met nog een verzekeringsplaatje uit 1986 achterop ga ik mijn C50 opknappen (voor m'n zoon maar ook een beetje voor mij). De motor kreeg ik vrij snel weer aan de praat, maar er zijn aardig wat roestgaten in het frame gevallen. Deze wil ik gaan lassen etc maar kan iemand mij vertellen wat wettelijk wel en niet mag bij het opknappen van een oude brommer? Ik zal m uiteindelijk door de RDW moeten laten keuren voor de aanvraag van een kenteken en die instantie let vast op alles! Alle tips&tricks zijn welkom!
-
justinvos
- 4T-MSB addict
- Bezit: Honda C50-H (1971)
Honda CD50-H (1972)
Honda C50 (1981)
Stuk schoot dat volgend jaar weer een nette C50-H moet worden. x2 - Locatie: Bunnik
Re: C50 opknappen
Leuk! Weer een Ceetje.
Heb je kennis van de inlas stukken die er bestaan? Dan hoef je niet te klieren met plaatjes, maar dan koop je gewoon een goed stukkie kogelwerend metaal
Via Dennis (op het forum) te verkrijgen!
Als je het zelf doet;
Gebruik zoveel mogelijk metaal, als je hem gaat keuren dan willen die keurmeesters nog wel eens met een magneetje aankomen
Heb je kennis van de inlas stukken die er bestaan? Dan hoef je niet te klieren met plaatjes, maar dan koop je gewoon een goed stukkie kogelwerend metaal
Via Dennis (op het forum) te verkrijgen!
Als je het zelf doet;
Gebruik zoveel mogelijk metaal, als je hem gaat keuren dan willen die keurmeesters nog wel eens met een magneetje aankomen
"Je moet niet denken, denken moet je aan koeien overlaten!"
-
hypercub
- The 4T-MSB is my life!
- Bezit: CY50 R&P
Re: C50 opknappen
Na al die jaren heb ik nog steeds een zwak voor het badkuipstuur..
Life is too short for lousy coffee.