hoi ik ben twan oosterbroek ik ben 17 jaar oud en knutsel graag aan 4taktjes zelf heb ik een masai db helemaal op gebouwd eigenlijk is er niets meer orgineel voor voledige stay up zou ik een keer in een ander topic een bestand zetten
fototje van de masai is al wel weer het 1 en ander aangedaan
Bij die snackbar zou ik nooit meer komen!! Laatst op smaak politie geweest wat een smerige bende daar zeg! Heb er zelf ook weleens wat gehaald (binnendoor naar Amsterdam rijden) maar tegenwoordig rijd ik door naar de volgende.
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst.
john schreef: ↑03 mei 2019 11:59
zonder vering gaat je rug naar de tering.
hah nee klopt wat je daar kunt doen weet ik ook niet maar eten daar is bagger je kunt beter dan iets terug in dorp bij de daltons. die hebben ook een keurmerk en een goede
Bijna alle Chinezen /Aziaten nemen het niet zo nauw met hygiëne.
Bij de chinees waar ik naast woon staat de soep on afgedekt buiten, vlees rauw of kant en klaar buiten naast de afval container.
Als ze bij warm weer de loempia's maken en er valt wat (in de nattigheid die uit de afval container drupt) gaat het zo bij de rest en in de frituur. De halve voorraad eten staat ook gewoon buiten onder een afdakje en dient als voedsel voor muizen, ratten en vogels.
Pannen worden met regenwater afgespoeld en zijn dan 'schoon'. En zo kan ik nog even doorgaan.
Gelukkig word het restaurant goed beoordeeld op inet.
Eet smakelijk!
Een vriendin van mij heeft ooit in Leerdam bij een chinees gewerkt. Daar werd het eten wat terug kwam gewoon even afgespoeld zodat het weer gebruikt kon worden.
To Lose Means Nothing. To Win Doesn't Mean Anything. To Improve, that's Everything.
Voor al uw trainingen : http://www.in-training.nl/
Het voordeel van een grote groep is dat er vast wel "iets" vers zou moeten zijn, gezien de omloop snelheid, niemand is ziek geworden of de slecht bacteriën zijn vernietigd door de alcohol aan het einde van de rit