Hallo,
nu er in mijn lage imi uitlaat een schot los zit. Zat ik te denken om alle schotten er meteen uit te halen. En wat voor resultaat heeft dit op geluid gebied? Te vergelijken met een motosport klein gat? (natuurlijk wat anders, maar kwa decibel)
en is het dan verstandig om alle schotten eruit te halen of een paar?
gr ronald
lage imitatie uitlaat ontdempen.
-
ivo215
- 4T-MSB addict
- Bezit: C50 Press cub, C310A, SS50Z, SS50Z, CD50H, Little Cub.
Het geluid wordt vooral harder. Maar niet zo hard als dat van een motorsport.
Er zijn heel veel verschillende modellen lage uitlaten. Van buiten zien ze er allemaal hetzelfde uit, maar van binnen verschillen ze.
De ene lage uitlaat krijgt een prachtige toon. De andere wordt weer heel blikkerig.
Het is dus een beetje een gok.
Er zijn heel veel verschillende modellen lage uitlaten. Van buiten zien ze er allemaal hetzelfde uit, maar van binnen verschillen ze.
De ene lage uitlaat krijgt een prachtige toon. De andere wordt weer heel blikkerig.
Het is dus een beetje een gok.
75 immitatiekilometers per uur. Hoeveel is dat in originele kilometers per uur?
-
LJV
sorry, ik heb eerst de onderkant opengeslepen. En iets opengebogen. Daarna gekeken waar de las zat van het schotje daar een klein sneetje in gemaakt. vervolgens eruit gehaald. En nou zie je er eigelijk niks van tenzij je eronder gaat liggen.LJV schreef:Hoe heb je het gedaan? (Werd net ook al gevraagd namelijk!)R-onald schreef:Het is achter de rug. Ik heb 2 van de 3 schotten eruit gehaald( de 2 grootste) en al zeg ik het zelf. Het resultaat mag er wezen! heel mooi zwaar geluid maar niet te hard. precies wat ik zocht.
Kan het iedereen aanraden.
gr
-
h5speedje
- The 4T-MSB is my life!
- Bezit: Honda ss50m 1967
Honda ss50m 1966
Honda st50
Honda cf50 - Locatie: Vaassen;einde der beschaving
Re: lage imitatie uitlaat ontdempen.
ik heb bij mijn ss uitlaat destijds alle schotten er uit gelast (zaten uiteraard los...
) Ik heb zeg maar een pijp van een spijkerbroek natgemaakt met water, deze over de uitlaat heen getrokken; Krijg je niet zo gauw blauwe en gele vlekken..toen een elektrode lasapparaat gepakt met erg dunne elektrodes en hoge stroom...deze schuif je door het gat naar binnen en zo las/snij je dus allemaal kleine stukjes van je schotten af die zo door het uitlaatgat naar buiten kunnen vallen...herhaal dit met de schotten die je er uit wilt halen
Ik heb destijds echt alles uit de uitlaat gesloopt op die manier; bij mij was de vonkenvanger en schotten uit en afgebroken...dus na een middag stoeien zat er echt helemaal niks meer in...en het geluid was mega zwaar
Ik heb destijds echt alles uit de uitlaat gesloopt op die manier; bij mij was de vonkenvanger en schotten uit en afgebroken...dus na een middag stoeien zat er echt helemaal niks meer in...en het geluid was mega zwaar