Ik kan mijn kenteken bewijs niet meer vinden.
Laatste keer dat ik ze zag was vlak voor een verhuizing dus de kans is vrij groot dat ik ze niet meer ga terug vinden.
Mijn motor staat gewoon op mijn naam en is netjes verzekerd dus opzich is er nu geen probleem.
Maar als ik ooit van verzekering wil wisselen kan dat dus niet.
Nu weet ik dat je met een auto/motor gewoon een nieuw kenteken kan aanvragen en een duplicaat code op je plaat krijgt. Ik kan me alleen niet herinneren dat ik dit ooit op een blauwe oldtimer plaat heb gezien.
Weet iemand hoe dit werkt? Ik wil namelijk wel gewoon een blauwe plaat houden.
Kenteken papieren kwijt oldtimer motorfiets
-
Halodax
- 4T-MSB addict
- Bezit: CT70 Motodax
Yamaha XVS1100a Dragstar Bobber - Locatie: Amersfoort
Kenteken papieren kwijt oldtimer motorfiets
ZF-45-85 CT70 K1 1971
gerbrandicus schreef:Klerelijer. Dat zijn van die aso's die gewoon lekker eens op de bek moeten gaan. En omdat je dan geen helm op hebt spettert de inhoud van je hoofd als warme griesmeelpudding over het wegdek.
Natuurlijke selectie.
Re: Kenteken papieren kwijt oldtimer motorfiets
Met alleen nieuwe papieren krijg je tegenwoordig geen code meer op je plaat. Ook kan je gewoon wisselen van verzekering, want de verzekeraar krijgt dat deel toch nooit te zien.
Heeft iemand nog een C4.0SE blok van en Opel liggen? Dus niet de C3.0SE!!!
-
ciebie
- 4T-MSB zombie
- Bezit: Honda CB50J, Honda C50 lange termijn project, C70 nog langer termijn project
Je kunt inderdaad alleen nieuwe papieren aanvragen, volgens mij a 30 euro! Veranderd er verder niks aan je kenteken:)
Moraalverhaal, als je aangehouden wordt moet je ze wel altijd bij je hebben..
-
Halodax
- 4T-MSB addict
Volgens mij vraagt de verzekering altijd om een meldcode uit het kentekenbewijs toch?Eric schreef:Met alleen nieuwe papieren krijg je tegenwoordig geen code meer op je plaat. Ook kan je gewoon wisselen van verzekering, want de verzekeraar krijgt dat deel toch nooit te zien.
Kijk dat klinkt goed!ciebie schreef:Je kunt inderdaad alleen nieuwe papieren aanvragen, volgens mij a 30 euro! Veranderd er verder niks aan je kenteken:)
En wat betreft het moraal verhaal: ze kunnen het zo opvragen, ik heb er nog nooit problemen mee gehad. Rijbewijs vinden ze veel belangrijker!
ZF-45-85 CT70 K1 1971
gerbrandicus schreef:Klerelijer. Dat zijn van die aso's die gewoon lekker eens op de bek moeten gaan. En omdat je dan geen helm op hebt spettert de inhoud van je hoofd als warme griesmeelpudding over het wegdek.
Natuurlijke selectie.
Meldcode= laatste 4 cijfers van je framenummer.
- se7ven
- The 4T-MSB is my life!
- Bezit: 2x ss50 k3, 1x ss50 k1, bami: 3x 'monkey',1x jc knight
Gewoon even online nieuwe aanvragen: http://burger.rdw.nl/VVK/Pages/default.aspx
Heb ik ook gedaan voor een Suzuki 4x4. Kost je € 31,50
Heb ik ook gedaan voor een Suzuki 4x4. Kost je € 31,50
To Lose Means Nothing. To Win Doesn't Mean Anything. To Improve, that's Everything.
Voor al uw trainingen : http://www.in-training.nl/

-
Edo
- slagschroevendraaier elite
- Bezit: Honda Chaly, GB500
En volgens mij moet je officieel aangifte doen van vermissing/verlies ? Dat is in ieder geval bij je kentekenplaat zo, en daarom vermoed ik dat bij papieren ook.
-
Ilja1974
- 4T-MSB addict
- Bezit: Honda Cd50 '72
Balen zeg!
Heb je ze toevallig niet gewoon ergens in een jas zitten?
Ik heb mijn papieren altijd in mijn motor jas zitten namelijk...
Het lullige van dit soort dingen is dat je die papieren waarschijnlijk terug vind,een paar dagen nadat je nieuwe hebt aangevraagt...
Dat gedoe heb ik ook altijd als ik mijn schuur opruim...
Dan gooi je wat weg wat je toch nooit meer gaat gebruiken en promt twee weken later....
Groetjes
Het lullige van dit soort dingen is dat je die papieren waarschijnlijk terug vind,een paar dagen nadat je nieuwe hebt aangevraagt...
Dan gooi je wat weg wat je toch nooit meer gaat gebruiken en promt twee weken later....
Groetjes
Kortgeleden nog papieren besteld en dat was niet nodig.Edo schreef:En volgens mij moet je officieel aangifte doen van vermissing/verlies ? Dat is in ieder geval bij je kentekenplaat zo, en daarom vermoed ik dat bij papieren ook.
- se7ven
- The 4T-MSB is my life!
- Bezit: 2x ss50 k3, 1x ss50 k1, bami: 3x 'monkey',1x jc knight
ik had helemaal geen papieren meer...
To Lose Means Nothing. To Win Doesn't Mean Anything. To Improve, that's Everything.

-
Halodax
- 4T-MSB addict
Ja ach er zijn ergere dingen hoor, en als ik mijn blauwe plaat mag houden zal mij die 30 euro echt aan mn derriere roesten hoorIlja1974 schreef:Balen zeg!
Groetjes
Ik weet wel dat ik die papieren voor het laatst gezien heb voordat ik 4 jaar geleden verhuisde dus ik acht de kans heel klein dat ik die ooit nog ga tegenkomen.
Opruimen in de schuur klinkt heel bekend inderdaad
ZF-45-85 CT70 K1 1971
Natuurlijke selectie.