Ervaring Daytona voorspatbord??
Ervaring Daytona voorspatbord??
Hallo,
Zijn er mensen hier die ervaringen hebben met dit spatbord
http://www.rzracing.nl/webshop/voorspat ... n-daytona/
Voornamelijk dan of het een beetje goed past en en of de kwaliteit ook nog wat is,
Ik heb ook die nos spatborden gezien op mp maar die zijn me 'iets' te duur
Nu vind ik 150,- euri ook veel maar nog acceptabel, als het maar beter is dan de echte imi.
Zijn er mensen hier die ervaringen hebben met dit spatbord
http://www.rzracing.nl/webshop/voorspat ... n-daytona/
Voornamelijk dan of het een beetje goed past en en of de kwaliteit ook nog wat is,
Ik heb ook die nos spatborden gezien op mp maar die zijn me 'iets' te duur
Nu vind ik 150,- euri ook veel maar nog acceptabel, als het maar beter is dan de echte imi.
Re: Ervaring Daytona voorspatbord??
Ik heb er een. Past goed en ziet er ook mooi uit. Er zit wel iets verschil in, maar je moet zeer goed kijken!
De rand voor en achter zijn niet zo mooi afgewerkt als het origineel. Door het vormen gaan die randen omhoog staan en dat is bij origineel niet zo. Ik kan het zelf niet zo goed zien, maar wel voelen met de hand. Ook past hij mooi en is dus niet te hoog zoals die lelijke dingen van een paar tientjes. Het chrome ziet er ook netjes uit en is zelfs mooir dan een van mijn originele spatborden die ik ooit nieuw heb gekocht.
Indien gewenst wil ik wel wat close up foto's maken van origineel en deze imi. Volgens mij had ik dat al een keer gedaan, maar ik weet niet waar ik deze heb gepost.
De rand voor en achter zijn niet zo mooi afgewerkt als het origineel. Door het vormen gaan die randen omhoog staan en dat is bij origineel niet zo. Ik kan het zelf niet zo goed zien, maar wel voelen met de hand. Ook past hij mooi en is dus niet te hoog zoals die lelijke dingen van een paar tientjes. Het chrome ziet er ook netjes uit en is zelfs mooir dan een van mijn originele spatborden die ik ooit nieuw heb gekocht.
Indien gewenst wil ik wel wat close up foto's maken van origineel en deze imi. Volgens mij had ik dat al een keer gedaan, maar ik weet niet waar ik deze heb gepost.
Heeft iemand nog een C4.0SE blok van en Opel liggen? Dus niet de C3.0SE!!!
Graag, ben ook benieuwd naar hoe het spatbord de band volgt, ik vind dat vaak vooral misgaan.Indien gewenst wil ik wel wat close up foto's maken van origineel en deze imi. Volgens mij had ik dat al een keer gedaan, maar ik weet niet waar ik deze heb gepost.
Zal van de week eens kijken als niemand mij voor is.
-
ildert
- The 4T-MSB is my life!
- Bezit: ss50,cd50,cb50,cb50,cb50,cy50,xl50,ss50
Cms heeft ook nette, iemand die al in het echt gezien?
http://www.cmsnl.com/products/fender-fr ... 115000xwp/
http://www.cmsnl.com/products/fender-fr ... 115000xwp/
grote klappen, snel thuis
Die van CMS had ik nog niet gezien, Ziet er ook niet slecht uit.
En nog een beetje goedkoper ook. Hopelijk zijn er hier mensen met zo een bord.
-
justinvos
- 4T-MSB addict
- Bezit: Honda C50-H (1971)
Honda CD50-H (1972)
Honda C50 (1981)
Stuk schoot dat volgend jaar weer een nette C50-H moet worden. x2 - Locatie: Bunnik
x 21% btw hejules66 schreef:Die van CMS had ik nog niet gezien, Ziet er ook niet slecht uit.
"Je moet niet denken, denken moet je aan koeien overlaten!"
Zijn volgens mij ook gewoon dezelfde...
-
CB-viguur
- The 4T-MSB is my life!
- Bezit: ss50z
ss50m
ss50m
ss50 racer
C110
C110 racer
S90 RSC - Locatie: Maarssen
- Contacteer:
en ik zou vermoeden dat dat ook een daytona is, als ik ze zo vergelijk.justinvos schreef:x 21% btw hejules66 schreef:Die van CMS had ik nog niet gezien, Ziet er ook niet slecht uit.
ben wel benieuwd naar foto's gemonteerd en ervaringen.
Had al ergens gehoord dat ze krapper boven de band staan, maar zou het graag zien.
Er staat trouwens ook een net origineel exemplaar op MP. Geen nieuwe, maar wel een mooie op een paar zwarte dopjes na voor de gaatjes van een Engels kenteken.
Even wat fotootjes geschoten:
Het imi exemplaar zit wel een cy poten geschroefd, en dus maar met twee boutjes vast. Ook zit er een 17" wiel met een 2.75 voorpand. Ik had namelijk geen zin om het voorspatbord "even" op een een andere brommer te zetten.
Een sluitertijd van heel erg lang helpt ook niet mee....
Het imi exemplaar zit wel een cy poten geschroefd, en dus maar met twee boutjes vast. Ook zit er een 17" wiel met een 2.75 voorpand. Ik had namelijk geen zin om het voorspatbord "even" op een een andere brommer te zetten.
Een sluitertijd van heel erg lang helpt ook niet mee....
Merci voor de foto's,
Ziet er een mooi spatbord uit alleen is ie wat minder rond afgewerkt zo te zien.
Denk dat ik maar zo een Daytona ga bestellen. Die ik nu onder het stof vandaan gehaald heb is echt te ver om nog fatsoenlijk te kunnen monteren.
Ziet er een mooi spatbord uit alleen is ie wat minder rond afgewerkt zo te zien.
Denk dat ik maar zo een Daytona ga bestellen. Die ik nu onder het stof vandaan gehaald heb is echt te ver om nog fatsoenlijk te kunnen monteren.
-
Kippenverver
- 4T-MSB heilige
- Bezit: Honda ST50-G
Honda SS50Z K3
Honda CB77 Superhawk - Locatie: Ommen.
Die Daytona komt gewoon bij CMS weg, is gewoon hetzelfde artikel dus. Heb je al eens naar een Benley spatbordje gekeken? Stuk goedkoper en ook erg mooi!
Ga heen en vereenvoudig u!
-
Glenn-N
- Frequent 4T-MSB visitor
- Bezit: SS50, Dax
Eric, heb je foto's van je volledige brommer met dat spatbord?
Nee, maar zal er zo wel even een maken.