Ik ben er een tijdje uit geweest dus ik ben niet helemaal meer op de hoogte van wat er te koop is en watvoor geluid het maakt.
Ik heb nu een lage Supertrapp zonder van die schijven erin en die maakt toch wel heel veel (agressieve) herrie met 150cc.
Ik zoek eigenlijk een uitlaat die een zo laag mogelijke diepe brom maakt ipv zo veel mogelijk herrie.
Ik had maximaal 300 euro in mijn hoofd maar het hoeft geen nieuwe uitlaat te zijn als het maar 2dehands in goede staat te krijgen is is het ook goed.
Enkel/dubbel maakt niet uit als het maar onderlangs of laag (ala motorsport zeg maar) is.
Suggesties?
Welke uitlaat
-
Halodax
- 4T-MSB addict
- Bezit: CT70 Motodax
Yamaha XVS1100a Dragstar Bobber - Locatie: Amersfoort
Welke uitlaat
ZF-45-85 CT70 K1 1971
gerbrandicus schreef:Klerelijer. Dat zijn van die aso's die gewoon lekker eens op de bek moeten gaan. En omdat je dan geen helm op hebt spettert de inhoud van je hoofd als warme griesmeelpudding over het wegdek.
Natuurlijke selectie.
- nielspbr
- Mr Kockengen
- Bezit: Een apenfamilie en een bamibal.
Re: Welke uitlaat
Laag en niet te hard op 150cc.
Ik zou eens gaan kijken naar een losse voorbocht (van een beschadigde uitlaat) en een motorfietsdemper en die tot 1 geheel maken. Een losse motorfietsdemper koop je al voor 100 euri, nadeel, de lengte en is zwaar.(zelf al geprobeerd op mijn monkey, 40cm demper voor 600cc was te lang bij mij, wel een mooi geluid)
De meeste goedkope tuningpijpen zijn en blijven luid. En bij de dure zitten er een paar goedgedempte tussen zolang je de dbkiller er niet uithaald.
* De takegawa hyper street down heeft een aangenaam geluid maar kijk niet naar de prijs. Zelfde geld voor een over gp-performance. *
Ik zou eens gaan kijken naar een losse voorbocht (van een beschadigde uitlaat) en een motorfietsdemper en die tot 1 geheel maken. Een losse motorfietsdemper koop je al voor 100 euri, nadeel, de lengte en is zwaar.(zelf al geprobeerd op mijn monkey, 40cm demper voor 600cc was te lang bij mij, wel een mooi geluid)
De meeste goedkope tuningpijpen zijn en blijven luid. En bij de dure zitten er een paar goedgedempte tussen zolang je de dbkiller er niet uithaald.
* De takegawa hyper street down heeft een aangenaam geluid maar kijk niet naar de prijs. Zelfde geld voor een over gp-performance. *
-
Halodax
- 4T-MSB addict
Ja ik had al zitten kijken naar die Over sound adjustable dingen maar die vind ik er wel erg modern uitzien en die prijs he...
Wat is het verhaal met die Zero rose (kloon) apparaten? ok, die zullen ook wel flink hard gaan qua herrie maar gezien de dikke bocht wel laag en dof? of vooral blikkerig en schreeuwerig?
Wat is het verhaal met die Zero rose (kloon) apparaten? ok, die zullen ook wel flink hard gaan qua herrie maar gezien de dikke bocht wel laag en dof? of vooral blikkerig en schreeuwerig?
ZF-45-85 CT70 K1 1971
gerbrandicus schreef:Klerelijer. Dat zijn van die aso's die gewoon lekker eens op de bek moeten gaan. En omdat je dan geen helm op hebt spettert de inhoud van je hoofd als warme griesmeelpudding over het wegdek.
Natuurlijke selectie.
- nielspbr
- Mr Kockengen
- Bezit: Een apenfamilie en een bamibal.
het laatste
-
Halodax
- 4T-MSB addict
Altijd pech 
ZF-45-85 CT70 K1 1971
Natuurlijke selectie.