mikuni mv26, tm24, tm28 of een keihin pe26, pe28 dat zijn nog redelijk te betalen goede carburateurs. anders kom je op een chineese pitbike ding uit als hij maar 3tientjes mag kosten.
uitlaat ik weet niet of je een speciaal model uitlaat onder z'n masai moet hebben of dat de welekeurige dax/monkey uitlaat past. als je een open uitlaat neemt zal je niet zo denderend veel verschil in vermogen merken. als je gewoon en monkey uitlaatje neemt zou ik voor een over alu rond gaan. maakt een heerlijk geluid en niet te hard(nog wel flink hard maar niet te)
Masai DB50
-
butt head
- moppersmurf
- Bezit: paar brommers
Re: Masai DB50
ik praat niet alleen maar poep
bami = bami. troep = troep.
-
criminalmindz
- Frequent 4T-MSB visitor
- Bezit: Masai DB50
http://www.brinkmotoren.nl/carburateur_ ... _atv/1181/
Dit is dus 3x niks?
Ik zou het eigenlijk niet weten of er een speciaal model onder moet, de blokjes van de dax/monkey lijken zoveel op de masai blokken.
Maarja gezien ik dan 140cc ga rijden, weet ik natuurlijk niet of de maten hetzelfde zijn.
Dit is dus 3x niks?
Ik zou het eigenlijk niet weten of er een speciaal model onder moet, de blokjes van de dax/monkey lijken zoveel op de masai blokken.
Maarja gezien ik dan 140cc ga rijden, weet ik natuurlijk niet of de maten hetzelfde zijn.
Death is certain, life is not.
-
butt head
- moppersmurf
- Bezit: paar brommers
ik zou zelf niet z'n carburateur kopen nee.
zo lang de cilinder kop lijkt op een originele cilinder kop dan heb je niets te vrezen. bij de 3kleps cilinderkop ook niet.
ik bedoelde meer in de zin van montage punten voor de demper. die zit bij een monkey of dax aan de schokbreker bevesteging die aan het frame zit. zo af en toe zie je wel is een slimme belg voor bij komen die de uitlaat 600,- vast maakt aan de achterbrug maar dat moet dus niet. want dan heb je bij de eerste drempel een 2 of meer delige uitlaat
zo lang de cilinder kop lijkt op een originele cilinder kop dan heb je niets te vrezen. bij de 3kleps cilinderkop ook niet.
ik bedoelde meer in de zin van montage punten voor de demper. die zit bij een monkey of dax aan de schokbreker bevesteging die aan het frame zit. zo af en toe zie je wel is een slimme belg voor bij komen die de uitlaat 600,- vast maakt aan de achterbrug maar dat moet dus niet. want dan heb je bij de eerste drempel een 2 of meer delige uitlaat
ik praat niet alleen maar poep
- nielspbr
- Mr Kockengen
- Bezit: Een apenfamilie en een bamibal.
Aangezien het een straatversie van een pitbike is zou ik mij geen zorgen maken over een dure uitlaat maar gewoon naar een pitbikeverkoper stappen. Ladingen uitlaten.
@buthead, als je zo'n carburateur een beetje in het gareel krijgt is er op een 140cc prima mee te rijden. Vraag maar aan Lonneke.
ps. De carburateur uit die link is maar 22mm, het is maar net waar je hem opmeet.
ik zou voor een keihin pe24 of mikuni vm24/26 gaan. Voordeel van de mikuni is dat je voor 85 euri al een originele vm26 hebt (zonder spruit, rubber en filter) Dat lukt je bij een keihin niet.
@buthead, als je zo'n carburateur een beetje in het gareel krijgt is er op een 140cc prima mee te rijden. Vraag maar aan Lonneke.
ps. De carburateur uit die link is maar 22mm, het is maar net waar je hem opmeet.
ik zou voor een keihin pe24 of mikuni vm24/26 gaan. Voordeel van de mikuni is dat je voor 85 euri al een originele vm26 hebt (zonder spruit, rubber en filter) Dat lukt je bij een keihin niet.
-
criminalmindz
Oke bedankt voor alle info!
Ja qua uitlaat weet ik niet zo goed waar ik moet zoeken, hier in de buurt handelt NIEMAND in deze dingen.
Ja qua uitlaat weet ik niet zo goed waar ik moet zoeken, hier in de buurt handelt NIEMAND in deze dingen.
- nielspbr
- Mr Kockengen
- Bezit: Een apenfamilie en een bamibal.
welke buurt?
-
criminalmindz
-
criminalmindz
Ja, maarja, nu moet ik alleen nog weten welke uitlaat past/goed presteert en dan ga ik alles inkopen voor als het beter weer wordt.