Dag allen,
Sinds kort heb ik een yx 125, waarvan de kleppen beginnen te tikken als het blok warm wordt.
Kleppen zijn gesteld en olie is vervangen.
Wie o wie kan me helpen?!
Dank u!
YX 125 tikkende kleppen
-
graveart
- Frequent 4T-MSB visitor
- Bezit: Bami Monkey
YX 125 tikkende kleppen
"I live my life a quarter mile at a time. Nothing else matters: not the mortgage, not the store, not my team and all their bullshit. For those ten seconds or less, I'm free."
- nielspbr
- Mr Kockengen
- Bezit: Een apenfamilie en een bamibal.
Re: YX 125 tikkende kleppen
Je stelt de kleppen wel op 0,05 - 0,07mm in koude toestand?
-
graveart
- Frequent 4T-MSB visitor
- Bezit: Bami Monkey
Na meer naar het geluid geluisterd te hebben lijkt het meer uit mijn carter te komen, misschien de distributie ketting?
"I live my life a quarter mile at a time. Nothing else matters: not the mortgage, not the store, not my team and all their bullshit. For those ten seconds or less, I'm free."
-
Ilja1974
- 4T-MSB addict
- Bezit: Honda Cd50 '72
Hoi
Probeer eens de plek waar het geluid vandaan komt nog wat beter te lokaliseren met een schroevendraaier tegen je oor.
Als je blok warm is dan ga je gewoon op diverse plekken met een schroevendraaier tegen hebt blok en houd je je oor tegen het handvat.
Dan kom je in ieder geval dichter in de buurt van de mogelijke veroorzaker.
En als je hier aangeeft waar dat ongeveer is dan zijn er hier vast wel mensen die je verder kunnen helpen.
Groetjes Ilja
Probeer eens de plek waar het geluid vandaan komt nog wat beter te lokaliseren met een schroevendraaier tegen je oor.
Als je blok warm is dan ga je gewoon op diverse plekken met een schroevendraaier tegen hebt blok en houd je je oor tegen het handvat.
Dan kom je in ieder geval dichter in de buurt van de mogelijke veroorzaker.
En als je hier aangeeft waar dat ongeveer is dan zijn er hier vast wel mensen die je verder kunnen helpen.
Groetjes Ilja