De honda triologie + 2 C-zakken chips
-
Daan
- 4T-MSB regular
- Bezit: 2,5 C50-H
Citroën GSA - Locatie: Utrecht
Re: De honda triologie + 2 C-zakken chips
Gast, blader hier eens doorheen: http://www.mijnalbum.nl/Album=87HVIIEB
Als dat zwarte frame van de laatste foto's 'beter' is dan dat groene brok ellende van jou dan mag je m gerust omruilen.
Dit frame had ik ooit voor een maat gekocht alleen om het framenummer uit te slijpen. De rest gaat toch op de schroothoop.
Als dat zwarte frame van de laatste foto's 'beter' is dan dat groene brok ellende van jou dan mag je m gerust omruilen.
Dit frame had ik ooit voor een maat gekocht alleen om het framenummer uit te slijpen. De rest gaat toch op de schroothoop.
Net pindakaas gegeten dus.
-
butt head
- moppersmurf
- Bezit: paar brommers
héé een 4tl
ik praat niet alleen maar poep
bami = bami. troep = troep.
bami = bami. troep = troep.
-
Daan
- 4T-MSB regular
Was m'n broertje's broembutt head schreef:héé een 4tl
-
justinvos
- 4T-MSB addict
- Bezit: Honda C50-H (1971)
Honda CD50-H (1972)
Honda C50 (1981)
Stuk schoot dat volgend jaar weer een nette C50-H moet worden. x2 - Locatie: Bunnik
Hahaha xD Een stuk schoot is het idd. Die "grijze" wordt nu netjes afgewerkt en alle gaten opgevuld. Wanneer deze klaar is (met schuren) zal ik een foto'tje posten..
Die groene, ja.. Die is helemaal doorgezakt aan de bovenkant. Nieuw middenstukje gekocht bij Dennis. Deze ga ik erin lassen.
Het voordeel van dit frame is is dat het een NL frame is net NL-keur. Zo te zien is die van Daan een TT en niet nederlands. Of heb ik het fout?
Maar iig thanks voor het aanbod
Die groene, ja.. Die is helemaal doorgezakt aan de bovenkant. Nieuw middenstukje gekocht bij Dennis. Deze ga ik erin lassen.
Het voordeel van dit frame is is dat het een NL frame is net NL-keur. Zo te zien is die van Daan een TT en niet nederlands. Of heb ik het fout?
"Je moet niet denken, denken moet je aan koeien overlaten!"
-
Daan
- 4T-MSB regular
Zeker niet, het is een goed doorbakken goed krokante oerhollandse C met ingeslagen keur.justinvos schreef:Hahaha xD Een stuk schoot is het idd. Die "grijze" wordt nu netjes afgewerkt en alle gaten opgevuld. Wanneer deze klaar is (met schuren) zal ik een foto'tje posten..
-
justinvos
- 4T-MSB addict
Honda CD50-H (1972)
Honda C50 (1981)
Stuk schoot dat volgend jaar weer een nette C50-H moet worden. x2 - Locatie: Bunnik
Hahaha... Ik heb hier al twee kroketten liggen, dus ik ga maar voor het nieuwe middenstuk. Is teminste niet krokantDaan schreef:Zeker niet, het is een goed doorbakken goed krokante oerhollandse C met ingeslagen keur.justinvos schreef:Hahaha xD Een stuk schoot is het idd. Die "grijze" wordt nu netjes afgewerkt en alle gaten opgevuld. Wanneer deze klaar is (met schuren) zal ik een foto'tje posten..
-
Daan
- 4T-MSB regular
Heel goed idee. Ik wilde je al voor dol verklaren toen je zei dat je die dingen wilde gaan oplappen zonder af te weten van het bestaan van die stukkenjustinvos schreef:Hahaha... Ik heb hier al twee kroketten liggen, dus ik ga maar voor het nieuwe middenstuk. Is teminste niet krokantDaan schreef:Zeker niet, het is een goed doorbakken goed krokante oerhollandse C met ingeslagen keur.justinvos schreef:Hahaha xD Een stuk schoot is het idd. Die "grijze" wordt nu netjes afgewerkt en alle gaten opgevuld. Wanneer deze klaar is (met schuren) zal ik een foto'tje posten..
Dan gaat dit frame netjes bij het oudijzer, tenzij iemand em wil hebben tzt.
Mischien een domme vraag... maar waar haal je die ''middenstukjes''.
-
Edo
- slagschroevendraaier elite
- Bezit: Honda Chaly, GB500
Volgens mij slijpen ze die gewoon uit een schroot-frame ?
-
Lejon
- The 4T-MSB is my life!
- Bezit: Honda ss50zk3 "78 "Black Betty" - Op de eeuwige jachtvelden
Skyteam Dax "05 "Lisa" - Geruild
Honda CD50H "Lola" - Geruild
Honda ss50m "75 "Elianne" - Geruild
Honda st50g "72 - Verkocht
Jincheng J1 "98 - Nu in bezit - Locatie: Leimuiden
Nee kun je gewoon van Ebay halen, er zijn bedrijven die de hele achterkant leveren als inzet stukken, moet je het wel nog zelf in elkaar lassen, dat wel.
"Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebars to the saddle"
-
Edo
- slagschroevendraaier elite
- Bezit: Honda Chaly, GB500
Kunnen ze dan niet beter een heel Cee-frame leveren met een rechthoekig gat waar je je frame-nummer in kan lassen? Scheelt een hoop werk.. Ik waag me nog niet aan een Cee ondanks dat ik niet vies ben van wat lassen.
-
justinvos
- 4T-MSB addict
Honda CD50-H (1972)
Honda C50 (1981)
Middenstukjes kan je bestellen bij Dennis (op het forum) of soms heeft Cok van den Heuvel nog wat. of zoals Lejon zegt; ebay! (of even terug in dit topic zoeken, staan ze ook vermeld).
@Daan.. Toevallig heb ik er één mooi hersteld met wat plaatwerk
Maarja die was er minder slecht aan toe dan die groene. Die was gewoon doorgezakt aan de bovenkant. En om dat te fixen vond ik iets te veel werk!
Hele Cee frames bestaan voor 600 ballen exclusief nummer. Dus nummer moet er nog in voor 30 of 50 bij de rdw. Dan heb je wel een "heel" frame.
Dat inlassen is wel een mogelijkheid maar dan moet je het wel erg netjes doen... Zo geoefend ben ik niet ;-P
@Daan.. Toevallig heb ik er één mooi hersteld met wat plaatwerk
haha, was het maar zo'n feest xD die zijn meestal nog verder dan die ik heb......Edo schreef:Volgens mij slijpen ze die gewoon uit een schroot-frame ?
Hele Cee frames bestaan voor 600 ballen exclusief nummer. Dus nummer moet er nog in voor 30 of 50 bij de rdw. Dan heb je wel een "heel" frame.
Dat inlassen is wel een mogelijkheid maar dan moet je het wel erg netjes doen... Zo geoefend ben ik niet ;-P
-
justinvos
- 4T-MSB addict
Honda CD50-H (1972)
Honda C50 (1981)
Zo... Weer eens lekker geknutseld vanmiddag.
Die "grijze" Cee moet nog even geschuurd worden..
Die groene ...
Achterkontje gelast aan nieuw middenstuk! Ziet er naar mijn idee netjes uit (moet natuurlijk nog wel afgewerkt worden!)
TIP! Als je een nieuw middenstuk koopt, koop dan ook het bijbehorende kontje bij. Die blauwe past net niet goed, waardoor iets genetische modificatie nodig is
Zie fotootje:
Die "grijze" Cee moet nog even geschuurd worden..
Die groene ...
Achterkontje gelast aan nieuw middenstuk! Ziet er naar mijn idee netjes uit (moet natuurlijk nog wel afgewerkt worden!)
TIP! Als je een nieuw middenstuk koopt, koop dan ook het bijbehorende kontje bij. Die blauwe past net niet goed, waardoor iets genetische modificatie nodig is
Zie fotootje:
Deze beredenering snap ik nooit. Niet alleen bij c's, maar in meer gevallen. Het zwakke punt van de c is dit, dus je haalt het zwakke punt uit een schroot c....Edo schreef:Volgens mij slijpen ze die gewoon uit een schroot-frame ?
Justin: Dennis en Cok is eigenlijk hetzelfde omdat ze dit samen doen. Dennis besteld en regelt alles en Cok..... Betaald soms denk ik.
Den(dennis)Co (Cok) parts
Heeft iemand nog een C4.0SE blok van en Opel liggen? Dus niet de C3.0SE!!!