honda c50 uitlaat
honda c50 uitlaat
Ik ben opzoek naar een uitlaat voor mijn honda c50 super cub. Dit is mijn eerste brommer dus niet veel ervaring mee, ben al veel aan het zoeken naar uitlaten en filmpjes van de uitlaten maar door de omstandigheden in de filmpjes hoor je het meestal niet zoals in het echt. Ik zoek er eentje met een zo hard mogelijk geluid in de prijsklasse tot 200euro, mag er iets boven zitten. Wat is de beste in die prijsklasse?
mvg
mvg
- nielspbr
- Mr Kockengen
- Bezit: Een apenfamilie en een bamibal.
Re: honda c50 uitlaat
Zo hard mogelijk voor weinig? Zaag je uitlaat af...
Haha kan ook! Maar oke mischien niet goed bescheven, een hard geluid..nielspbr schreef:Zo hard mogelijk voor weinig? Zaag je uitlaat af...
-
mattijsvos
- 4T-MSB regular
- Bezit: ss50
je houd ook van dure bekeuringen???hondac50 schreef:Haha kan ook! Maar oke mischien niet goed bescheven, een hard geluid..nielspbr schreef:Zo hard mogelijk voor weinig? Zaag je uitlaat af...
Incompetente droeftoeters.
nee, jij wel?mattijsvos schreef:je houd ook van dure bekeuringen???hondac50 schreef:Haha kan ook! Maar oke mischien niet goed bescheven, een hard geluid..nielspbr schreef:Zo hard mogelijk voor weinig? Zaag je uitlaat af...
- nielspbr
- Mr Kockengen
Hij bedoelt daarmee dat een luide uitlaat een magneet voor blauwe petten is.
jaa weet ik, maar ik rij er toch nog niet al te veel op(geen rijbewijs). En als ik rij over de dijk en beetje door de wijk enzo wil ik toch wel een lekker bruut geluid.nielspbr schreef:Hij bedoelt daarmee dat een luide uitlaat een magneet voor blauwe petten is.
- robertsp
- The 4T-MSB is my life!
- Bezit: C50, CD50, Amigo
- Contacteer:
Hang er een 2takt onder, die maken bijna per definitie veel lawaai.
-
leon
- Frequent 4T-MSB visitor
- Bezit: Ss50 '74
C70 '70
Yamaha XT500 '81
Benelli Tornado '71
HD WLC '43
HD FXD '02 - Locatie: Dalfsen
http://www.daxdodo.com/catalog/product_ ... s_id=11734
Wat ik zelf laatst heb gedaan, gewoon een lange toeter gelast op een orginele voorbocht.
Keihard, en een dikke takkeherrie, maar wel lowbudget.

Wat ik zelf laatst heb gedaan, gewoon een lange toeter gelast op een orginele voorbocht.
Keihard, en een dikke takkeherrie, maar wel lowbudget.

Koop gewoon een motosport. Die kosten een paar tientjes en maken genoeg herrie.
Heeft iemand nog een C4.0SE blok van en Opel liggen? Dus niet de C3.0SE!!!
Jaa dacht ik ook al aan, die zero rose, of takegawa new down? Iemand ervaring mee? Kon het maar, laat ik eerst maar wat ouder worden;)
Zullen wel prima uitlaten zijn. Bij een 50cc moet je alleen een beetje oppassen voor de NHRC carbon. Die klinkt dan nogal blikkerig. Maar als ik jou was zou ik nog steeds voor de moto(r)sport groot gat gaan en de rest van het geld ergens anders aan besteden.
Heeft iemand nog een C4.0SE blok van en Opel liggen? Dus niet de C3.0SE!!!
Okee, bedankt
- nielspbr
- Mr Kockengen
Met de originele uitlaat blijven rijden en het geld aan iets anders spenderenEric schreef:Zullen wel prima uitlaten zijn. Bij een 50cc moet je alleen een beetje oppassen voor de NHRC carbon. Die klinkt dan nogal blikkerig. Maar als ik jou was zou ik nog steeds voor de moto(r)sport groot gat gaan en de rest van het geld ergens anders aan besteden.