Gave locatie, mooie rondrit en weer leuke mensen ontmoet en natuurlijk wat dingen gescoort voor mijn Daxie.
Iedereen die mee heeft geholpen dit tot een succes te maken: BEDANKT!
Sluit ik me graag bij aan mooi en veilig toertochten gemaaktlupomob schreef:Top geregeld mensen....nu van de kramp in me benen bijkomen
Magnadomo schreef:Morgen 7:30 vertrekken en ik hoop dat je gelijk hebt wat het weer betreft want als het zoals vandaag was krijgen we heel wat water op onze kop.Hells Ezel schreef:Weerbericht: 'Morgen blijft het stevig waaien. De zon schijnt, maar er vallen ook buien. In de middag is het echter vrijwel overal droog.'
gewoon komen dus
We hopen rond 11:00-11:30 over te zijn.
NU 15:35 is het droog wel bewolkt en een graadje of 17.
De regenbroek gaat morgen vroeg dus wel aan en de Jas nog even opnieuw waterdicht gemaakt.
Ik hoop dat het morgen overbodige maatregelen zijn.
Zeker mooi een zoomer is en blijft gewoon een Honda en daar zijn velen het over eens.Pablo schreef:Ik wou graag iedereen bedanken voor de top dag die we hebben gehad. Ik vond het ook erg fijn dat de buitenbeentjes (de Zoomer) werden toegelaten en zelfs mee mochten rijden! Ik heb nog nooit zo'n leuke rit gehad![]()
Hopelijk zijn we volgende keer netzo welkom ongeacht of je de zoomer nu lelijk of mooi vindtDus nogmaals bedankt HvN, vrijwilligers en bezoekers!
Bijna een AT blok ja....CB50dude schreef:Zeker mooi een zoomer is en blijft gewoon een Honda en daar zijn velen het over eens.Pablo schreef:Ik wou graag iedereen bedanken voor de top dag die we hebben gehad. Ik vond het ook erg fijn dat de buitenbeentjes (de Zoomer) werden toegelaten en zelfs mee mochten rijden! Ik heb nog nooit zo'n leuke rit gehad![]()
Hopelijk zijn we volgende keer netzo welkom ongeacht of je de zoomer nu lelijk of mooi vindtDus nogmaals bedankt HvN, vrijwilligers en bezoekers!
Het is eigenlijk bijna een automaat c blok met alle moderne technologie van nu erop.
Roxanne schreef:Donder lomp jaaahh
alleen een at blok ziet er 10keer zo mooi uit en werkt ook nog makkelijkerEric schreef:Bijna een AT blok ja....CB50dude schreef:Zeker mooi een zoomer is en blijft gewoon een Honda en daar zijn velen het over eens.Pablo schreef:Ik wou graag iedereen bedanken voor de top dag die we hebben gehad. Ik vond het ook erg fijn dat de buitenbeentjes (de Zoomer) werden toegelaten en zelfs mee mochten rijden! Ik heb nog nooit zo'n leuke rit gehad![]()
Het is eigenlijk bijna een automaat c blok met alle moderne technologie van nu erop.
Ik ben een nerd, dus ik hou van hedendaagse 'meuk', honda of honda!KiP schreef:en omdat al die hedendaagse meuk er opzit vind ik het een onding en lelijk, honda of niet
Pablo schreef:Het doet me deugd dat als het woord zoomer valt, in welke context dan ook, dat er vervolgens een emotie van liefde en haat voorbij komen. Het ontwerp is uniek en het is geen tupperware. Ik ben een Honda liefhebber en had liever een old-timer gehad maar om een aantal redenen had ik de zoomer gekozen. De old-timer komt er ook nog wel maar voor nu moet ik het alleen met mijn zoomer doen.