Beste kenners,
mijn blok van mijn honda novio is ermee gestopt! Nu heb ik er een ander blok onder zitten,alles wekt alleen dit blok gaat niet harder dan 30 km per uur.
Ik had het idee dat de brommer altijd begrens werd bij het vliegwiel, maar er bestaat dus ook een snorblok?
klopt dit of heb ik iets over het hoofd gezien? het oude blok is PF50E-C en het nieuwe blok is PF50E-E. Klopt het dat dit verschil maakt?
bedankt alvast,
Rody
blok Honda novio
-
Rodydepody
- 4T-MSB beginner
-
Brommert
- 4T-MSB addict
- Bezit: OT C90 (Daytona 150)
Moto Guzzi V7 - Locatie: Tilburg
Re: blok Honda novio
Novio snor blokken bestaan niet, ze zijn nooit als snorfiets geleverd.
Dus er is wat anders aan de hand. Uiteraard zijn Novio's en Amigo's nooit echt hard lopers geweest, maar 30Km/h is wel erg langzaam. Mijn Amigo'tje loop met vast gezet vliegwiel en een lange rechte weg 35Km/h, ook langzamer dan zou moeten kunnen, maar ik vind het niet zo'n ramp omdat ik hem om heb laten keuren naar snorfiets. Dus ook nooit echt moeite gedaan om uit te zoeken waarom ie niet gewoon 40/45Km/h gaat.
Dus er is wat anders aan de hand. Uiteraard zijn Novio's en Amigo's nooit echt hard lopers geweest, maar 30Km/h is wel erg langzaam. Mijn Amigo'tje loop met vast gezet vliegwiel en een lange rechte weg 35Km/h, ook langzamer dan zou moeten kunnen, maar ik vind het niet zo'n ramp omdat ik hem om heb laten keuren naar snorfiets. Dus ook nooit echt moeite gedaan om uit te zoeken waarom ie niet gewoon 40/45Km/h gaat.
Ducktape is like The Force... it has a Light side and a Dark side, and keeps the universe together!

-
Rodydepody
- 4T-MSB beginner
Bij mijn oude blok ging hij met vastgezet vliegwiel 55 met wind mee 60,kan het dan zo zijn dat er andere tandwielen in het blok zitten of heeft het met de afstelling van iets te maken?
Het kan ook zijn dat het cilinder setje van dit blok versleten is, of nog verschrikkelijk lui en moet hij nog even los komen.
Is dat andere blok vastgelopen, of wat was daar mee aan de hand?
Is dat andere blok vastgelopen, of wat was daar mee aan de hand?
Heeft iemand nog een C4.0SE blok van en Opel liggen? Dus niet de C3.0SE!!!
-
Rodydepody
- 4T-MSB beginner
Mijn oude blok deed het nog alleen als ik gas gaf dan liep de ketting niet meer mee , ik denk een tandwiel kapot, maar ik waag me er niet aan om wat in dat blok te doen, ben bang dat ik hem dan niet mee in elkaar krijg!
Heb wel het hele cilinderblok overgezet op het nieuwe motor blok wat ik vorig jaar gehoond gekocht heb bij leertouwer! zag er nog goed uit!?
Heb wel het hele cilinderblok overgezet op het nieuwe motor blok wat ik vorig jaar gehoond gekocht heb bij leertouwer! zag er nog goed uit!?
-
niek is ik
- 4T-MSB heilige
- Bezit: wat je bezit is onderweg naar anderen.
puntjes goed gesteld?
Gaat het niet zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat!
Roxanne schreef:Donder lomp jaaahh