dankje hier kan ik wel inspiratie uit halen..
advies immi honda magna 50cc
-
felixkalkman
- 4T-MSB beginner
- Bezit: immi magna
Re: advies immi honda magna 50cc
-
felixkalkman
- 4T-MSB beginner
het heel donker rood word heel donker blauw, en alleen de spaken spuiten geeft dat wel een mooi geheel?butt head schreef:zwart frame en heel donker rood kappen zooi. wielen de spaken zwart en de velgen polijsten.
en de voorvork denkje dat dat het mooist is in de kleur van de kappen of de kleur van het frame?
gr felix
- nielspbr
- Mr Kockengen
- Bezit: Een apenfamilie en een bamibal.
Onderpoten zwart als het frame en de achterbrug, geen kleur gebruiken.
-
felixkalkman
- 4T-MSB beginner
wat zijn onderpoten? en waarom geen kleur gebruiken?nielspbr schreef:Onderpoten zwart als het frame en de achterbrug, geen kleur gebruiken.
- nielspbr
- Mr Kockengen
Met de onderpoten bedoel ik het (onderste) dikke deel van de voorvork.
-
felixkalkman
- 4T-MSB beginner
oke,.en wat lijk jou mooi voor de wielen en velgen want dat chroom is in te slechte staat?nielspbr schreef:Met de onderpoten bedoel ik het (onderste) dikke deel van de voorvork.
-
xinix
- Frequent 4T-MSB visitor
- Bezit: skyteam dax
ff geen geld voor een honda - Locatie: Deest (dichtbij Nijmegen)
Het kan aan mij liggen, maar smaak is en blijft persoonlijk.
Ik zou heel veel op het net zoeken, wat je zelf mooi vindt. En stel zo je eigen kleurstelling samen.
Ik zou heel veel op het net zoeken, wat je zelf mooi vindt. En stel zo je eigen kleurstelling samen.
There's a lot to remember, there's a lot to forget.NIX schreef:Wat een flapfloeper.
-
B@RT
- Frequent 4T-MSB visitor
- Bezit: honda cb50j 2x, honda amigo 2x, zundapp m50 bergsteiger, citroën ami8 1972, toyota tercel 1981 5speed, citroën 2cv6 (in onderdelen) 2x dkw rt 125 (incompleet), bmw r60/6,.....
- Contacteer:
hey, mijn vader had een aantal jaar geleden met een echte honda supermagna een accident gedaan, ik zal effe de looks van deze vertellen, hij was zowat mandarijnoranje maar dan nog een graadje donkerder, met op de tank stickers van die eene vogel die altijd "meep meep" zecht speedy conzales denkik dat hij noemt, de vleugels stonden een beetje zoals het oude hondateken maar dan in in kleur en met de vogel en wat opwaaiend stof en alles derbij natuurlijk, dan heeft hij een accident gedaan in is hij herspoten in het groen ongeveer zoals het woord groen is, maar dat was wat mislukt dus dan is de volgende eigenaar die een goede vriend van ons is hem in het hoogglans zwart gespoten, hij had er bij die groene kleur ook al clip-ons op gezet en een speciale balhoofdplaat en de motor ultrasoongeinigd, zag er strak uit, iets heel apart maar toch mooi, maar ik denk niet dat ik er nog foto's van heb, het mooie aan een supermagna vind ik persoonlijk de achterkant, de 2 kleine rode lichtjes en dan die dikke 4 uitlaten die er uitkomen
Als het niet loskomt is uw hamer te klein
- nielspbr
- Mr Kockengen
*roadrunner*