SS50 merlot red
Re: SS50 merlot red
Van die man heb ik hem dus ook. Snelle levering en verstuurd als gift.
Candy is ook erg mooi maar heel erg prijzig om te laten spuiten.
En helaas rond de tankdop laat de lak alweer los. Dat was wel even een gvd momentje.
Candy is ook erg mooi maar heel erg prijzig om te laten spuiten.
En helaas rond de tankdop laat de lak alweer los. Dat was wel even een gvd momentje.
-
RobHonda
- The 4T-MSB is my life!
Wat erg belangrijk is dat je het vlak waarop de tankdop sluit helemaal lakvrij maakt. Anders kruipt de benzine inderdaad in de lak zegmaar en krijg je hetzelfde effect als de meeste jubilieumtankjes hebben.
-
jellehakvoort
- 4T-MSB beginner
- Bezit: Honda SS50 K3
Top, thanks voor de tip(s)! Ga er binnenkort een bestellen. Ze zien er erg mooi uit. Hoe lang duurt het ongeveer voordat ze er zijn?
Ben me niet meer 100% zeker maar dacht iets van 11 dagen. Lak die er standaard opzit moet je maar als roestbescherming beschouwen.
-
jellehakvoort
- 4T-MSB beginner
Heb je op die seat op eBay geboden of gewoon het volle pond betaald? Ik ben nieuw met eBay, dus zodoende. Alvast bedankt voor je antwoord!
-
butt head
- moppersmurf
- Bezit: paar brommers
ja in een keer de volle pond en de verzendkosten dan rustig wachten tot er een post bode komt.jellehakvoort schreef:Heb je op die seat op eBay geboden of gewoon het volle pond betaald? Ik ben nieuw met eBay, dus zodoende. Alvast bedankt voor je antwoord!
een paypal accaunt is wel makkelijk.
dan klik je buy nou je geeft je paypal accaunt op en dan word het auto matich van dat account geschreven en en paar weken later heb je het ding op de mat liggen. heele maal geen moeilijke dingen met vertalen en adressen over stuuren.
paypal is een soort interent bank waar je geld naar toe over kan maken. geld over maken naar je paypal accaunt gebeurd op de zelfde manier als dat je via intenet bankieren een snelhijds overtreding betaald.
ik praat niet alleen maar poep
bami = bami. troep = troep.
bami = bami. troep = troep.
-
jellehakvoort
- 4T-MSB beginner
Top, dan ga ik er een bestellen.
Ik gebruik PayPal al vrij lang, maar bedankt voor de uitleg. ;-)
Ik gebruik PayPal al vrij lang, maar bedankt voor de uitleg. ;-)
En foto's he? ben benieuwd.
-
jellehakvoort
- 4T-MSB beginner
Die komen uiteraard. Ik geef het nog twee weken. Gisteren en vandaag voor ruim €500 aan nieuwe onderdeeltjes besteld en reeds in het bezit van nieuwe banden en motorblok. Als de tank en het zadel af zijn maak ik wat foto's. Wordt wel mooi denk ik. ;-)
Oh ja, ik heb de boutjes van het metalen kontje vervangen door rvs inbusboutjes met kleine o-ringetjes eronder tegen het beschadigen.
Mischien ook voor jou handig.
Mischien ook voor jou handig.
En? Buddy al binnen? Welke kleur gaat ie worden?
-
jellehakvoort
- 4T-MSB beginner
Zoals beloofd! Ik kwam het bericht per abuis tegen, was het vergeten. Desalniettemin, en de foto dateert van een tijdje geleden. Inmiddels een lage uitlaat en geen bromsnor geel meer op het voorspatbord.