jorgen_blok1 schreef:Rij jij ook met een 30mm carb, en paste de originele uitlaat op de cilinderkop?
nee ik rijd met een 28mm carb, wat overigens een hel was om hem er fatsoenlijk achter te krijgen. originele uitlaat past niet meer, omdat EN de hoek van de uitlaatpoort anders is, en de diameter van de originele te klein is, waardoor dus het (spruitstuk) van de uitlaat, de hele cilinder kop in gaat.. ik heb nu dus een uitlaat zelf gemaakt die een diameter heeft van 38mm.
lupomob schreef:Dat je plezier hebt met die 200 cc lijkt me wel duidelijk.
Mijn 125 kreeg ik met een 13 mm carb er op en dat reed best leuk.
Nadat ik er een 24 mm aan had geknoopt werd ik ook wel heel vrolijk van het vermogen.
Even je gas aanraken en je gaat er ook werkelijk vandoor in plaats van iets versnellen.
Voor mij persoonlijk vind ik 200 te veel.
ja dat is grappig dat je dat zegt, ik vond destijds 200cc ook teveel, en kon bij hun kiezen tussen een 150cc blok of een 200cc blok. ik koos dus om dezelfde reden als jij, het 150cc blok. heb daar vervolgens een 3/4 jaar meer gereden en typte voor de grap het motorcode op google in en kwam na een tijdje zoeken op uit dat het een 200cc blok was. heb dus destijds het verkeerde blok geleverd gekregen..

maja of je nu met 125cc net als jij rijd, of met 200cc rijd, als je gepakt word ben je gewoon de sjaak..