een colega van mij heeft een ss50 aangekocht.
deze is voorzien van een frame nummer inslag.
nu heeft hij honda nederland gemaild en daar kreeg hij te horen dat het opgegeven nummer niet voorkomt ivm leeftijd ofzo?1974
het is een ss50 met een voor schijfrem en een kunstof voor spatbordje?
kan iemand mij wat meer vertellen over waarom het moeizaam is om hier een kenteken op te verkrijgen?
kenteken
-
butt head
- moppersmurf
- Bezit: paar brommers
Re: kenteken
schijfrem op een ss klinkt als een ss50zb2 (engels) enkel heeft die een chroom spatbord.
schijfrem +plastic spatbord klinkt als een cb50
maar het kan ook een zelf bouw zijn met een ss frame en een willekeurige voorvork.
hoe begint het frame nummer ss50z-???*** de eerste 3 nummers dan weten de meeste mensen hier al voldoende. heeft het frame een nl keur? die zou links boven het frame nummer staan.
schijfrem +plastic spatbord klinkt als een cb50
maar het kan ook een zelf bouw zijn met een ss frame en een willekeurige voorvork.
hoe begint het frame nummer ss50z-???*** de eerste 3 nummers dan weten de meeste mensen hier al voldoende. heeft het frame een nl keur? die zou links boven het frame nummer staan.
ik praat niet alleen maar poep
bami = bami. troep = troep.
-
Edo
- slagschroevendraaier elite
- Bezit: Honda Chaly, GB500
En in het geval van een Engelse, gewoon even aantonen bij de RDW dat hij niet meer is ingeschreven in Engeland. Hiervoor moet je bij de DVLA zijn geloof ik.
-
butt head
- moppersmurf
- Bezit: paar brommers
dat ik ook zoon leuke instantie. als de brommer langer dan 15 jaar volgens mij niet daar gereden heeft dan komt hij niet meer voor en dan moet je ook en engelse plaat hebben volgens mij.Edo schreef:En in het geval van een Engelse, gewoon even aantonen bij de RDW dat hij niet meer is ingeschreven in Engeland. Hiervoor moet je bij de DVLA zijn geloof ik.
mijn c110 had een engelse plaat maar kwam niet meer voor in het engelse systeem.
ik praat niet alleen maar poep
-
Mathijs0001
- 4T-MSB addict
- Bezit: -
Honda SS50Z K3
Honda SS50Z K1 - Locatie: Arnhem
-
Edo
- slagschroevendraaier elite
- Bezit: Honda Chaly, GB500
Inderdaad een leuke instantie. Bij verlies van V5 papieren zeggen ze; "aan een framenummer hebben we niks, alles is hier gesorteerd op oorspronkelijk kentekencombinatie."butt head schreef:dat ik ook zoon leuke instantie. als de brommer langer dan 15 jaar volgens mij niet daar gereden heeft dan komt hij niet meer voor en dan moet je ook en engelse plaat hebben volgens mij.Edo schreef:En in het geval van een Engelse, gewoon even aantonen bij de RDW dat hij niet meer is ingeschreven in Engeland. Hiervoor moet je bij de DVLA zijn geloof ik.
mijn c110 had een engelse plaat maar kwam niet meer voor in het engelse systeem.
Ben je mooi klaar mee