Kippenverver schreef:Het werkt erg goed bij die brommertjes trouwens, de low gear zorgt ook daadwerkelijk voor een bak meer koppel
idee voor de pullbike voor volgend jaar
Kippenverver schreef:Het werkt erg goed bij die brommertjes trouwens, de low gear zorgt ook daadwerkelijk voor een bak meer koppel
Kippenverver schreef:CAPSLOCK IS CRUISE CONTROL FOR COOL
john schreef:les 1: hoe werkt een vrouw:
altijd gelijk geven en dan doen wat je zelf wilt...

Roxanne schreef:Donder lomp jaaahh
Offset tandwiel schijnt precies uit te komen, maar de kerel die er in hondadag Afval op reed wist t ook niet precies, die had em maar geleendnielspbr schreef:ben benieuwd hoe diegene met het niceblok dat heeft opgelost. Offset tandwiel, gaat dat werken?
Offset gaat bij het originele blok niet werken, dat is zeker.nielspbr schreef:ben benieuwd hoe diegene met het niceblok dat heeft opgelost. Offset tandwiel, gaat dat werken?
Mijn tandwiel is een keer door Sander ( Sammie ) helemaal opgemeten, hij heeft em volgens mij in de autocad staan. Stuur hem even een berichtje!Ronaldo schreef:Offset gaat bij het originele blok niet werken, dat is zeker.nielspbr schreef:ben benieuwd hoe diegene met het niceblok dat heeft opgelost. Offset tandwiel, gaat dat werken?
Ben nog steeds op zoek naar een hele goede tandwieldraaier. Gaat dus wel een paar honderd piek
Gaan kosten. Dus gelijk tig tandwielrn laten maken en verkopen om de kosten te drukken.
Als iemand een goed adres weet dan hoor ik het graag.