Rollerbank
-
~Thijs~
- 4T-MSB regular
- Bezit: XL70 - 1974
Ape 50 - 2005 - Locatie: Amersfoort
Re: Rollerbank
Idem hierzo, gelukkig nog nooit op zon ding gehoeven *klopt af*
-
Christiaan
- 4T-MSB addict
- Bezit: 2 verbrande SS`jes en een verbrand Ceetje
mijn SS ging 58 op de rollerbank met pc12a teurtje toen, vanaf 60 gaven ze boetes.
Is ondertussen alweer anderhalf jaar geleden.
Gelukkig heb ik er daarna niet meer op gehoeven, niet dat hij zoveel te hard gaat maar de 70 haalt hij nu wel, scheelt toch een hoop geld
Is ondertussen alweer anderhalf jaar geleden.
Gelukkig heb ik er daarna niet meer op gehoeven, niet dat hij zoveel te hard gaat maar de 70 haalt hij nu wel, scheelt toch een hoop geld
Kijk uit, ik zei dat ook altijd terwijl ik al ruim 9 jaar brommer rijd. Maar ook ik moest er een keer aan geloven. Gelukkig was alles in orde. Het mooiste is is dat ik gister nog een stukje ging rijden en ik opeens zag dat mijn achterlicht stuk is. Dat is dus gebeurd tijdens het stukje rijden vanaf de controle richting huis, hahha!Idem hierzo, gelukkig nog nooit op zon ding gehoeven *klopt af*
Op waterfiets, rijmt helemaal niets!
-
Koenovitss
- Frequent 4T-MSB visitor
- Bezit: Honda Novio '76
Bij mij dacht de motoragent dat het een c was ofso:
Dus het was 1 klik klik 3 klik 4. HUH! Hij liet het er maar bij want hij haalde toch netjes 53. Maar ik weet wel beter gniffel gniffel.
Petronella Kroest
-
Blootkonijn
- 4T-MSB regular
- Bezit: Honda CD50
Honda C50 - Locatie: Ommen
1 keer aangehouden, maar volgensmij had hij het druk ofzo want ik mocht doorrijden. ben ik even blij met me 125cc. heb nog nooit ergere knikkende kieen gehad dan toen!

Matig uw kinderen, denk om mijn snelheid!
-
Christiaan
- 4T-MSB addict
- Bezit: 2 verbrande SS`jes en een verbrand Ceetje
Blootkonijn schreef:1 keer aangehouden, maar volgensmij had hij het druk ofzo want ik mocht doorrijden. ben ik even blij met me 125cc. heb nog nooit ergere knikkende kieen gehad dan toen!
Ja want op de rollerbank op de HDD haalde je door je zware tandwielverhouding toch de 130 oid
Dat zullen die agenten wel niet zo grappig vinden ^^
-
RobHonda
- The 4T-MSB is my life!
Ik weet niet of het duidelijkheid of juist verwarring schept maar ik kwam deze site tegen met allerlei boetes en bedragen erbij.
http://www.petorverkeer.nl/bromfiets.htm
-
Edo
- slagschroevendraaier elite
- Bezit: Honda Chaly, GB500
Voor een motorfiets in gebruik genomen na 26 november 1975 is een rood remlicht verplicht volgens die site. Frapant dat ik met een oranje remlicht door de keuring ben gekomen!?RobHonda schreef:Ik weet niet of het duidelijkheid of juist verwarring schept maar ik kwam deze site tegen met allerlei boetes en bedragen erbij.
-
NIX
- chaly addict
- Bezit: Een hamer
Het klopt niet allemaal. Motorfietsen moeten vanaf 26 november 1975 een rood of oranje remlicht hebben.
Stel je kleppen en kijk eerst even in de FAQ.
-
Edo
- slagschroevendraaier elite
- Bezit: Honda Chaly, GB500
Ambergeil!NIX schreef:Het klopt niet allemaal. Motorfietsen moeten vanaf 26 november 1975 een rood of oranje remlicht hebben.