Meneer honda weet niet van het bestaan van ral-kleuren, dus ik weet niet waar je het over hebt.Sjaak schreef:En het is zo makkelijk de ral kleur te achterhalen, iedere goede verfboer kan door een spectrum meting exact de kleur herleiden. Ik moest voor mijn satellietschotel ook verf hebben, ik heb een klein beugeltje meegenomen voor de test en kreeg precies de goede ral kleur
Daarvoor moet je natuurlijk nog wel een stukje originele kleur hebben
kleurcodes
-
bernhard
- Frequent 4T-MSB visitor
- Bezit: Honda C90 OT
Honda C90 zelfbouw
Honda C70 tt
C90 nt
SS50 Schuurvondst - Locatie: Regio Utrecht
Re: kleurcodes
-
Mathijs0001
- 4T-MSB addict
- Bezit: -
Honda SS50Z K3
Honda SS50Z K1 - Locatie: Arnhem
Nou speciaal voor jou thijs en anderen
(van de gouden heb ik geen foto's meer die heb ik verkocht maar die had ook een rand)

nou vertel maar ... ahhah

nou vertel maar ... ahhah
Vast is vast!
-
firestone
- 4T-MSB addict
- Bezit: Een 4 tal 4 wielers en een paar 2 wielers ;-)
Prima, maar in Nederland is de K1 NIET met felsrand geleverd. Dit getoonde tankje is van uit een restpartij die ooit geleverd is in Indonesië of op die fietsen daar gezeten hebben!!!!!!!1
Succes met je tankjes.
Neen Honda kent geen ralkleuren, wel is het in sommige gevallen te vertalen naar een ral kleur zoals het gele tankje op de foto.
Met candy kleuren gaat dat natuurlijk niet
Succes met je tankjes.
Neen Honda kent geen ralkleuren, wel is het in sommige gevallen te vertalen naar een ral kleur zoals het gele tankje op de foto.
Met candy kleuren gaat dat natuurlijk niet
https://honda-gangers-gooi-vechtstreek.weebly.com/
Broem,broem
SS50 K3, SS50 K1, C50 h, CD50 h, CB50 J, C320A, C310A, P50, PC50, PF50, MonkeyR, SH50
Broem,broem
SS50 K3, SS50 K1, C50 h, CD50 h, CB50 J, C320A, C310A, P50, PC50, PF50, MonkeyR, SH50
-
Skiller
- 4T-MSB regular
- Bezit: Nog in opbouw:
Honda SS50Z K1-AR
Honda CR750 - Locatie: Hoogeveen
Ik wil toch wel een paar dingen toevoegen aan dit verhaal (en voor de FAQ is het wellicht ook handig)

Hij moet wel op een andere server worden opgeslagen dit verdwijnt met een paar maanden weer.
Ook heb ik nog een redelijk complete lijst van pak em beet 17 pagina's met dubbele regelafstanden met kleurcodes en de bijbehorende Honda namen.
Helaas geen idee hoe ik dat handig wereldkundig kan maken.
Ik probeer de volgende ss op te bouwen:

De pest is alleen dat als ik op cmsnl.com kijk wel type dit zou kunnen zijn ik op de ss50zk1-d of ss50zk1-ar uitkom.
Niet zo'n probleem alleen er zijn wat minime verschillen tussen alleen al de bovenstaande Honda reclames onderling qua prestaties en dan ook nog met de k1-d of k1-ar waaronder alu cilinder, halfhoge uitlaat, vermogen etc.
De mogelijke kleurcodes die ik vervolgens vind bij de tank zijn: CU, CR, JT en PN waarvan de laatste 2 voor mij een raadsel zijn. Kijk ik voor de kleurcodes bij het zadeltje dan kan ik kiezen uit: AM, AN, AP en CG. AM en AP zijn voor mij ook niet traceerbaar. De keuze voor CG zou dan de meest logische zijn ware het niet dat ik deze kleur nooit in het echt heb mogen bewonderen en ik zo op het eerste gezicht meer aan CQ (Candy Gold) denk.

Hij moet wel op een andere server worden opgeslagen dit verdwijnt met een paar maanden weer.
Ook heb ik nog een redelijk complete lijst van pak em beet 17 pagina's met dubbele regelafstanden met kleurcodes en de bijbehorende Honda namen.
Helaas geen idee hoe ik dat handig wereldkundig kan maken.
Ik probeer de volgende ss op te bouwen:

De pest is alleen dat als ik op cmsnl.com kijk wel type dit zou kunnen zijn ik op de ss50zk1-d of ss50zk1-ar uitkom.
Niet zo'n probleem alleen er zijn wat minime verschillen tussen alleen al de bovenstaande Honda reclames onderling qua prestaties en dan ook nog met de k1-d of k1-ar waaronder alu cilinder, halfhoge uitlaat, vermogen etc.
De mogelijke kleurcodes die ik vervolgens vind bij de tank zijn: CU, CR, JT en PN waarvan de laatste 2 voor mij een raadsel zijn. Kijk ik voor de kleurcodes bij het zadeltje dan kan ik kiezen uit: AM, AN, AP en CG. AM en AP zijn voor mij ook niet traceerbaar. De keuze voor CG zou dan de meest logische zijn ware het niet dat ik deze kleur nooit in het echt heb mogen bewonderen en ik zo op het eerste gezicht meer aan CQ (Candy Gold) denk.
-
Skiller
- 4T-MSB regular
Honda SS50Z K1-AR
Iemand die een tank in CG (Candy Yellow Special) weet liggen of er een plaatje van heeft?
Ik vroeg me ook af hoeveel afstand er tussen de strepen op de tank zitten. De strepen heb ik als sticker wel liggen voor de spuiter als voorbeeld maar de onderlinge afstand is wat gokwerk.
Ik vroeg me ook af hoeveel afstand er tussen de strepen op de tank zitten. De strepen heb ik als sticker wel liggen voor de spuiter als voorbeeld maar de onderlinge afstand is wat gokwerk.
-
houtie
Ik heb een linkje geplaatst naar mijn album voor een voorbeeld van mijn gele Engelse SS50ZB2 tank.
Link: http://www.mijnalbum.nl/Album=ZHL3TLEI
Evt tegen de juiste prijs te koop.
Link: http://www.mijnalbum.nl/Album=ZHL3TLEI
Evt tegen de juiste prijs te koop.
ST50 / ST50G / CM91 (ook diverse te koop !)
-
Skiller
- 4T-MSB regular
Honda SS50Z K1-AR
Is origineel weer een andere kleurcode reeks (ZA, ZB, ZC), zou de de afstand tussen de streepbanen voor mij op willen meten?
-
houtie
Skiller, Afstand tussen de twee strepen is 4mm op mijn gele tank.
ST50 / ST50G / CM91 (ook diverse te koop !)
-
NIX
- chaly addict
- Bezit: Een hamer
Leuk, ik heb precies zo'n gele K2 tank zonder rand.
Stel je kleppen en kijk eerst even in de FAQ.
-
john
- 4T-MSB zombie
- Bezit: gorilla white special
ATC70
woody c50 - Locatie: keukenhof city
Driving an ATC.... You can crash.. this won't happen any time, but can happen at any time...