Nee, keur je tweewieler om tot motor als je legaal/verantwoord heel hard wil gaan (H)Mano schreef:Dus eigelijk zeg je; hou altijd een standaard set-upje achter de hand, en knal die er gelijk onder na een ongeluk met een schade die wel eens erg hoog uit zou kunnen pakken.Edo schreef:lars schreef:lupomob schreef:Het verhaaltje letsel is een ander verhaal.
Als je brommer te hard kan hoef je niet te hard hebben gereden.
Als ze niet kunnen aantonen dat jij als een debiel reed is er niets aan de hand.
Had het er laatst toevalljg met mij. pa over.... er zijn wel meer dubieuze dwalingen in het verzekerkngswereldke.
Ik betwijfel dit. Volgens mij sluit je een verzekering af voor een voertuig met een constructiesnelheid van 45 km/h. Als jou brommer te hard rijdt zou dan de verzekeraar als het echt om een groot bedrag gaat niet kunnen gaan claimen dat jij op een ander soort voertuig rondreed dan waarvoor de poliswaarden gelden?
Ik weet het niet zeker hoor, maar is common sense voor mij.
De laatste opmerking is waar, maar het blijft altijd een kosten/baten verhaal. Voor een deuk van 250 euro gaan ze heus je voertuig niet technisch onderzoeken. Maar een persoon die invalide is geworden en nog jarenlang maandelijks een bedrag gaat claimen is een serieuze kostenpost voor een verzekeraar.
Er van uitgaande dat die verzekeraar niet a la minute op de stoep staat natuurlijk.....
Inbeslagname boven de 65km/h?!
-
Edo
- slagschroevendraaier elite
- Bezit: Honda Chaly, GB500
Re: Inbeslagname boven de 65km/h?!
Re: Inbeslagname boven de 65km/h?!
Hehehe je hebt helemaal gelijk.
ik zat ook maar een beetje te stangen
ik zat ook maar een beetje te stangen
RobHonda schreef:er zit best een verschil tussen een ss en een cb blok