Hoe plaats ik fotos hier?
-
lars
- 4T-MSB regular
- Bezit: Honda SS50
Hoe plaats ik fotos hier?
IK weet niet zeker of deze vraag hier thuis hoort, maar zag ook geen ander forum erbij staan waar ik m dacht qwel op kwijt te moeten. Het lijkt mij leuk om af en toe eens wat fotos te posten hier.
Hoe werkt dat met de URL? Groetjes Jeroen
Ik haat onderschriften!
-
butt head
- moppersmurf
- Bezit: paar brommers
Re: Hoe plaats ik fotos hier?
foto's op het internet zetten met een programa als http://www.mijnalbum.nl picasa(via google)
dan de link van de foto tussen [img]hier%20dus[/img] zetten
als je een link van een internet pagina wil hebben dan gewoon de link er neer zetten.
als je een link van een internet pagina wil hebben dan gewoon de link er neer zetten.
ik praat niet alleen maar poep
bami = bami. troep = troep.
-
_denniiss_
- Frequent 4T-MSB visitor
- Bezit: Honda CB50F
Honda CB50J - Locatie: Leuven (België)
- Contacteer:
via http://imageshack.us/ je foto uploaden, 'image resize' klikken (voor 'message boards')lars schreef:IK weet niet zeker of deze vraag hier thuis hoort, maar zag ook geen ander forum erbij staan waar ik m dacht qwel op kwijt te moeten. Het lijkt mij leuk om af en toe eens wat fotos te posten hier.
vervolgens na enkele seconden krijg je enkele links staan, daar dan de 'forum code' van nemen en hier plakken in een bericht.
en klaar
-
lars
- 4T-MSB regular
Te gek dat jullie zo snel reageren jongens, ik ga t eens verder uitzoeken dan.
Ik haat onderschriften!
-
Sjaak
- Bezit: C310S
Toch jammer dat je niet gelijk kunt uploaden, via via is wat spartaans. 
Met een kleine hamer kun je geen grote klappen geven, met een grote hamer wel kleine klappen.
-
butt head
- moppersmurf
- Bezit: paar brommers
bij picasa wel 400 foto's geen probleem. even de koffie aan zetten en een rondje brommeren als je terug komt staan ze alle maal op het internet.Sjaak schreef:Toch jammer dat je niet gelijk kunt uploaden, via via is wat spartaans.
ik praat niet alleen maar poep
-
CB50dude
- 4T-MSB addict
- Bezit: Kawasaki GPX 600 R
Geen brommert meer :( - Locatie: Eemnes
Spaart wel kosten want servers zijn al duur zat, en als iedereen dan plaatjes gaat posten heb je en server met HEEL veel opslag ruimte nodig.Sjaak schreef:Toch jammer dat je niet gelijk kunt uploaden, via via is wat spartaans.
En die servers hebben een groot prijskaartje per maand en dat is dus en luxe die niet iedereen zich kan veroorloven.
Honda CoolDriver50
-
lars
- 4T-MSB regular
Ik ben niet te lui om t zelf goed te bekijken hoor, maar is dat picasa gratuit?butt head schreef:foto's op het internet zetten met een programa als http://www.mijnalbum.nl picasa(via google)
Ik haat onderschriften!
Helemaal voor noppeslars schreef:Ik ben niet te lui om t zelf goed te bekijken hoor, maar is dat picasa gratuit?butt head schreef:foto's op het internet zetten met een programa als http://www.mijnalbum.nl picasa(via google)
"mijn album" ook en zo zijn er nog wel meer
http://www.mijnalbum.nl
Laatst gewijzigd door Mano op 12 aug 2011 22:29, 2 keer totaal gewijzigd.
RobHonda schreef:er zit best een verschil tussen een ss en een cb blok

-
lars
- 4T-MSB regular
Wat een heerlijkheid, ik zal dr eens wat pics van de novio opknallen...Mano schreef:Helemaal voor noppeslars schreef:Ik ben niet te lui om t zelf goed te bekijken hoor, maar is dat picasa gratuit?butt head schreef:foto's op het internet zetten met een programa als http://www.mijnalbum.nl picasa(via google)
"mijn album" ook en zo zijn er nog wel meer
Ik haat onderschriften!
-
lars
- 4T-MSB regular
Ik heb bij de plofponys een bericht met 4 fotos geplaatst maarzie nu alleen 4 x 'afbeelding'met n X ervoor, komen die fotos nog of heb ik iets verkeerd gedaan?
Ik haat onderschriften!
-
lars
- 4T-MSB regular
Het is gelukt, met n beetje hulp van eric... Heb paar pics bij de plofponys gezet
Ik haat onderschriften!
-
Sjaak
- Bezit: C310S
Dat zal wel meevallen de ruimte die dat inneemt, je hoeft toch geen 400 picassa plaatjes te uploaden. Gewoon een beperking in grote en resolutie van de foto inbouwen bij uploaden. Je hoeft toch geen high resolution plaatjes te uploaden van 3Mb groot.CB50dude schreef:Spaart wel kosten want servers zijn al duur zat, en als iedereen dan plaatjes gaat posten heb je en server met HEEL veel opslag ruimte nodig.Sjaak schreef:Toch jammer dat je niet gelijk kunt uploaden, via via is wat spartaans.
En die servers hebben een groot prijskaartje per maand en dat is dus en luxe die niet iedereen zich kan veroorloven.
Het nadeel van extern uploaden is dat als de upload site na verloop weg is, dan krijg je op dit forum van die 'lege' plaatjes, en dat maakt het forum er ook niet kijk/lees baarder op als naslag medium.
Met een kleine hamer kun je geen grote klappen geven, met een grote hamer wel kleine klappen.
- nielspbr
- Mr Kockengen
- Bezit: Een apenfamilie en een bamibal.
Zover ik kan zien zijn al mijn tinypic plaatjes er nog steeds.
-
Edo
- slagschroevendraaier elite
- Bezit: Honda Chaly, GB500
Niemand hier weg van Flickr? Ikke wel tenminste. Ontzettend gebruiksvriendelijk, alleen wordt je wel gedwongen een Gmailtje aan te maken.
Flickr laat makkelijk albums, batches en multiple uploads toe, probeer het eens uit zou ik zeggen! Ook blijft het originele formaat behouden en kun je elk plaatje overal includen in 5 verschillende formaten.
Flickr laat makkelijk albums, batches en multiple uploads toe, probeer het eens uit zou ik zeggen! Ook blijft het originele formaat behouden en kun je elk plaatje overal includen in 5 verschillende formaten.