Heey
Ik heb een paar andere sproeiers nodig maar weet niet waar ik die moet kopen, in de buurt van amsterdam. Weten jullie misschien nog wat goede adresjes ?
Alvast bedankt.
Sproeiers
-
Honda cd50
- 4T-MSB beginner
- Bezit: Cd50
-
butt head
- moppersmurf
- Bezit: paar brommers
Re: Sproeiers
als je een vlotter bak met schroefjes hebt dan heb je vaak een klein model sproeier (kymco snyper)
als je een vlotter bak hebt met een beugel dan heb je het groote model sproeier die komt ook voor ik de mikuni carburateur
tja waar zou je een sproier kunnen krijgen. al is geprobeerd bij en brommer boer?
als je een vlotter bak hebt met een beugel dan heb je het groote model sproeier die komt ook voor ik de mikuni carburateur
tja waar zou je een sproier kunnen krijgen. al is geprobeerd bij en brommer boer?
ik praat niet alleen maar poep
bami = bami. troep = troep.
bami = bami. troep = troep.
-
Saik0
- The 4T-MSB is my life!
- Bezit: Mooi lulverhaal over 50 honda's die ik nooit gehad heb.
Re: Sproeiers
Google is je vriend: http://www.js4taktspecials.nl
Dat is wel een goedkope viertaktwinkel, maar ik denk dat je de meeste sproeiers wel bij elke scootershop kan vinden in amsterdam, die verkopen allemaal ook die chinese scooters en die hebben ook weer dezelfde sproeiers.
Dat is wel een goedkope viertaktwinkel, maar ik denk dat je de meeste sproeiers wel bij elke scootershop kan vinden in amsterdam, die verkopen allemaal ook die chinese scooters en die hebben ook weer dezelfde sproeiers.