Honda Challenge day

Praat hier (na) over een ritje of evenement.
Plaats reactie
Kippenverver
4T-MSB heilige
Bezit: Honda ST50-G
Honda SS50Z K3
Honda CB77 Superhawk

Honda Challenge day

Bericht door Kippenverver »

Een tijdje terug kreeg ik het volgende bericht in m'n inbox, ik zet het hier maar gewoon neer, misschien is er wel wat animo.

Geachte Honda vereniging,
de Honda Challenge Day vind plaats op Zaterdag 1 Oktober en op het terrein van Midland Circuit Lelystad.
Dat komt vanwege veel animo is om een met de motor de baan op kunnen gaan en we doen een oval race voor alle Honda Motoren.
Let op het is wel een wedstrijd maar het gaat meer om de fun dan om te winnen dus iedereen kan meedoen. De top 5 krijgen een Beker.

Op Honda Challenge Day zijn alle Honda Auto & Motor Clubs uit Nederland, Belgie en Duitsland van harte
welkom om te strijden voor de titel De Mooiste Honda Club.
Wij zullen 18 bekers uitreiken voor :
Top 3 Mooiste Honda Motor Club
Top 5 Meeste PK (rollerbank aanwezig)
Top 5 Show & Shine
Top 5 Customs

Naast deze grote competitie zullen er ook standhouders zijn met Motor accessoires, Kleding, Gadgets,
Verkoop van Motors en nog veel meer. Op Honda Challenge Day verwachten we ongeveer tussen de
5.000 en 10.000 bezoekers uit Nederland, Belgie en Duitsland. Entree voor de bezoekers bedragen € 10
per persoon. Daarbij kunnen we allemaal genieten van een Dj en een striptease act.

Met de flyer:

Afbeelding
Laatst gewijzigd door Kippenverver op 23 jul 2011 06:35, 1 keer totaal gewijzigd.
Ga heen en vereenvoudig u!
butt head
moppersmurf
Bezit: paar brommers

Re: Honda Challenge day

Bericht door butt head »

tis jammer dat het samen valt met marl

waar ik de eerste 2 dagen te vinden ben de laatste dag ga ik naar zantvoort voor een alfa tuning meeting je weetwel
ik praat niet alleen maar poep

bami = bami. troep = troep.
ciebie
4T-MSB zombie
Bezit: Honda CB50J, Honda C50 lange termijn project, C70 nog langer termijn project

Bericht door ciebie »

Waarom staat er op de vlaaier dat het in Rosmalen is?

Verder klinkt het wel tof, alleen denk dat je met je brommertje niet echt gewaardeerd wordt daar :D
nielspbr
Mr Kockengen
Bezit: Een apenfamilie en een bamibal.

Bericht door nielspbr »

Zeker een flyer van vorig jaar, er staat op de flyer 18 september ipv. 1 october.

edit: een google search maakt het er niet helemaal helderder op maar 18 sept. autotron lijkt verzet te zijn naar 1 oct. lelystad.
lupomob
4T-MSB regular
Bezit: Een heuze bami monkey

Bericht door lupomob »

Grappig. ik ben dabij.

Is on mijn achtertuin zo ongeveer.....
On the first day god created the 2 stroke engine, on the second day he was pissed bij the sound off the 2 stroke and created the 4 stroke engine. just perfect
RobHonda
The 4T-MSB is my life!

Bericht door RobHonda »

Je hebt gelijk Niels. Omdat er erg veel animo was hebben ze een andere lokatie gezocht met oval baan zodat de motorrijders kunnen racen. Dit leidde ook tot een andere datum
CB50dude
4T-MSB addict
Bezit: Kawasaki GPX 600 R
Geen brommert meer :(

Bericht door CB50dude »

Als er genoeg mensen var hier gaan wil ik er ook wel bij zijn lijkt me wel lachen met onze brommers over de oval racen. :mrgreen:
Honda CoolDriver50
Plaats reactie